Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:04Om du visste hur man får fäkta av sig då...
Om du visste hur man får fäkta av sig då...
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:06när man är både snygg o rik? ja veeeet, det är skitjobbigt.
när man är både snygg o rik? ja veeeet, det är skitjobbigt.
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2008, 18:06Tur att jag iaf är så snygg då!
Tur att jag iaf är så snygg då!
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:27Och ödmjuk! Det är inte fy skam det inte.
Och ödmjuk! Det är inte fy skam det inte.
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2008, 18:32Ok, ödmjuk och skitsnygg.
Ok, ödmjuk och skitsnygg.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:37Du har det bra du Bruse!!
Jag fick omdömmet: Obstinata lilla jävel...😀
Du har det bra du Bruse!!
Jag fick omdömmet: Obstinata lilla jävel...
😀
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:41Hahha, söta ni är!
*mumsar lite choklad*
Dags för en söndagsdusch kanske?
Hahha, söta ni är!
*mumsar lite choklad*
Dags för en söndagsdusch kanske?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:42Då kan man ju inte låta bli att undra hur du lyckades få det omdömet, Jonas?! Och av vem, förståss... Låter inte som om den dejten var speciellt lyckad... 🙁
Då kan man ju inte låta bli att undra hur du lyckades få det omdömet, Jonas?! Och av vem, förståss... Låter inte som om den dejten var speciellt lyckad... 🙁
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:48@Berit
Det var nog inte så illa menat från damen ifråga (dejten var ju rätt lyckad ändå, även om det inte klicka) men ett sådant uttalande blir ju ganska så "mitt i plytet". Fick det sagt till mig efter en längre diskussion om förhållandens vara/icke vara
@Berit
Det var nog inte så illa menat från damen ifråga (dejten var ju rätt lyckad ändå, även om det inte klicka) men ett sådant uttalande blir ju ganska så "mitt i plytet". Fick det sagt till mig efter en längre diskussion om förhållandens vara/icke vara
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:59Men då lät det ju lite mildare i alla fall, Jonas, även om det kanske finns trevligare "komplimanger" man kan få... Å andra sidan - om hon kunde säga något sånt utan att du reste dig och gick därifrån så kan ju inte stämningen ha varit alltför tung ändå.
Men då lät det ju lite mildare i alla fall, Jonas, även om det kanske finns trevligare "komplimanger" man kan få... Å andra sidan - om hon kunde säga något sånt utan att du reste dig och gick därifrån så kan ju inte stämningen ha varit alltför tung ändå.