Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:09Nääää, vi snackar fortf. emellanåt och ger varandra en "känga" om det blir tillfälle. Måste ju säga att jag flabbade rakt ut när hon sa det till mig 🙂
Nääää, vi snackar fortf. emellanåt och ger varandra en "känga" om det blir tillfälle. Måste ju säga att jag flabbade rakt ut när hon sa det till mig 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:15Är varken rik eller snygg, men har ett hjärta av Guld. Det är väl inte fy skam?
Är varken rik eller snygg, men har ett hjärta av Guld. Det är väl inte fy skam?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:19Men Jonas! Vad är det för flickor du umgås med??? (H)
Men Jonas! Vad är det för flickor du umgås med??? (H)
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:21Värsta sortens 🙂
Värsta sortens 🙂
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:23Den flickan är nog inte från trevliga FunBeat?
Den flickan är nog inte från trevliga FunBeat?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:24Du kunde fått umgås med en obstinat kärring idag men jag orkade inte ringa...
Du kunde fått umgås med en obstinat kärring idag men jag orkade inte ringa...
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 19:51Man kan ju inte orka allt.
Man kan ju inte orka allt.
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 20:02Synd för dig för här hade det vankats rykande hett och svingott kaffe med Kumlas godaste Runekakor som tilltugg 🙂
Efter mitt bökande bland träsk och hyggen på MTB:n idag så gick det åt en grande kopp och måååååånga kaker till återhämtning...
Synd för dig för här hade det vankats rykande hett och svingott kaffe med Kumlas godaste Runekakor som tilltugg 🙂
Efter mitt bökande bland träsk och hyggen på MTB:n idag så gick det åt en grande kopp och måååååånga kaker till återhämtning...
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 20:11Kanske det men jag tror inte jag hade energi till att vara så obstinat idag. Inte förren efter återhämtningen iallfall 😉
Kanske det men jag tror inte jag hade energi till att vara så obstinat idag. Inte förren efter återhämtningen iallfall 😉
Quote from Funbeat user on 4 November 2008, 22:13Helena S: Gondolen, jag som tänkte mig att vi skulle sno ihop mina sista två påsar frystorkat över Trangian......
Helena S: Gondolen, jag som tänkte mig att vi skulle sno ihop mina sista två påsar frystorkat över Trangian......