Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 13:12Helena; Finölsdricka med Jim!
Michael; nej, vi kom inte längre än till Brommaplan. De har ju trots allt 151 ölsorter på flaska och en hel del goda på fat också.Dyraste flaskan. En Brewdog Paradox lagrad på bowmorefat från -68. 2800:- för 33 cl!
Den finn
Helena; Finölsdricka med Jim!
Michael; nej, vi kom inte längre än till Brommaplan. De har ju trots allt 151 ölsorter på flaska och en hel del goda på fat också.
Dyraste flaskan. En Brewdog Paradox lagrad på bowmorefat från -68. 2800:- för 33 cl!
Den finn
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 15:35Men snälla, det var ju fredag då får man slanta upp om man vill ha kul. En riktigt bra Paradox kanske är värd sina modiga 2.800:-......framåt natten....eh...
Men snälla, det var ju fredag då får man slanta upp om man vill ha kul. En riktigt bra Paradox kanske är värd sina modiga 2.800:-......framåt natten....eh...
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 17:55Dejta Jim är nog helt OK...
Dejta Jim är nog helt OK...
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 19:40Helena S. du verkar vara vid stadd kassa, vi borde gå ut och dricka öl nån gång 😉
Helena S. du verkar vara vid stadd kassa, vi borde gå ut och dricka öl nån gång 😉
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 23:25Bara det bästa Hans, bara det bästa. Jag pröjsar öl om du tar middagsnotan.
Gondolen..? 😉
Bara det bästa Hans, bara det bästa. Jag pröjsar öl om du tar middagsnotan.
Gondolen..? 😉
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 13:34Om det ska vara dyrt så ta "Och himlen därtill" Mycket dyrare än Gondolen, men om det är bättre, det vet jag inte. Fin utsikt var det i alla fall!
Om det ska vara dyrt så ta "Och himlen därtill" Mycket dyrare än Gondolen, men om det är bättre, det vet jag inte. Fin utsikt var det i alla fall!
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 15:17Utsikt eller inte spelar inte nån roll, huvudsaken är att det är svindyrt.
eller vad säger Hasseman...? 😉
Utsikt eller inte spelar inte nån roll, huvudsaken är att det är svindyrt.
eller vad säger Hasseman...? 😉
Quote from Rasmus Olsson on 2 November 2008, 16:51Helena, är inte det viktigaste att sällskapet är snyggt?
Helena, är inte det viktigaste att sällskapet är snyggt?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 17:59Aschh hon va väl där för att käka?
Aschh hon va väl där för att käka?
Quote from Funbeat user on 2 November 2008, 18:03Jo, visst! Men vad sägs om: "Bättre snygg OCH rik än fattig och ful" ?
Ett gammalt ordspråk från storstadsdjungeln.
Jo, visst! Men vad sägs om: "Bättre snygg OCH rik än fattig och ful" ?
Ett gammalt ordspråk från storstadsdjungeln.