Quote from Jan Lundquist on 24 October 2008, 21:54Alla som vill kan få följa med och ta upp bryggor i morgon 😉 Det är underhållning på hög nivå 😀
Alla som vill kan få följa med och ta upp bryggor i morgon 😉 Det är underhållning på hög nivå 😀
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 22:09Tjo å tjim....
Sitter å jobbar via mobilt i sveriges huvudstad Karlstad (inom hockey).
Imorgon (visserligen lördag) så ska jag se på hockey här.
Ingen här som vill haka på te LöfbergsLila Arena och se när Rögle åker på torsk?Pm:a mig i så fall....
Over
Tjo å tjim....
Sitter å jobbar via mobilt i sveriges huvudstad Karlstad (inom hockey).
Imorgon (visserligen lördag) så ska jag se på hockey här.
Ingen här som vill haka på te LöfbergsLila Arena och se när Rögle åker på torsk?
Pm:a mig i så fall....
Over
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 22:25Nyss hemkommen från Kungliga huvudstaden efter tre dagars intensivt kursande. Blir slappande i soffan och kanske en öl ikväll.
Nyss hemkommen från Kungliga huvudstaden efter tre dagars intensivt kursande. Blir slappande i soffan och kanske en öl ikväll.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 23:26Ikväll sitter jag och suktar efter en hardtail MTB (H:)
Ikväll sitter jag och suktar efter en hardtail MTB (H:)
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 16:56Mr Frippe
Jag skulle gärna med men det är lite sent nu och så behöver jag äta innan jag tynar bort. Jag har ju i alla fall 2 tim att köra så det får bli tvn istället.HEJA FÄRJESTAD BILD:http://www.farjestadsbk.se/sbp/fbkshop/shopbilder/produktbilde
Mr Frippe
Jag skulle gärna med men det är lite sent nu och så behöver jag äta innan jag tynar bort. Jag har ju i alla fall 2 tim att köra så det får bli tvn istället.
HEJA FÄRJESTAD BILD:http://www.farjestadsbk.se/sbp/fbkshop/shopbilder/produktbilde
Quote from Funbeat user on 25 October 2008, 20:49Urk....
De gick inge vidare.Better luck next time?
Urk....
De gick inge vidare.
Better luck next time?
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 10:05Frippe, vi kan inte ha det så här! Byt lag snabbt, det ska jag göra. Mitt lag i hjärtat heter SSK och det går ju inte så himla bra i år heller. Trogen eller trägen vinner heter det ju...... NÄ!! Stämmer inte! Vad ska vi ta för lag? Jag funderar på att hop
Frippe, vi kan inte ha det så här! Byt lag snabbt, det ska jag göra. Mitt lag i hjärtat heter SSK och det går ju inte så himla bra i år heller. Trogen eller trägen vinner heter det ju...... NÄ!! Stämmer inte! Vad ska vi ta för lag? Jag funderar på att hop
Quote from Funbeat user on 26 October 2008, 21:00Jaha, så jag ska fortsätta lida, slita mitt hår, bli mobbad på jobbet och aldrig mer få uppleva ett slutspel på hemmaplan. Är det så du menar? Uhuuuuuu:´(
Men du har rätt........ Sportklubben 4-ever!
Jaha, så jag ska fortsätta lida, slita mitt hår, bli mobbad på jobbet och aldrig mer få uppleva ett slutspel på hemmaplan. Är det så du menar? Uhuuuuuu:´(
Men du har rätt........ Sportklubben 4-ever!
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:49Snart blir det bussen till Brommaplan för att möta upp en Funbeatare för lite öl. Finöl 🙂
Snart blir det bussen till Brommaplan för att möta upp en Funbeatare för lite öl. Finöl 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:53Ni ska inte upp på söder? Funderar på att ta en sväng.
Ni ska inte upp på söder? Funderar på att ta en sväng.