Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Alla som vill kan få följa med och ta upp bryggor i morgon 😉 Det är underhållning på hög nivå 😀

Tjo å tjim....
Sitter å jobbar via mobilt i sveriges huvudstad Karlstad (inom hockey).
Imorgon (visserligen lördag) så ska jag se på hockey här.
Ingen här som vill haka på te LöfbergsLila Arena och se när Rögle åker på torsk?

Pm:a mig i så fall....

Over

Nyss hemkommen från Kungliga huvudstaden efter tre dagars intensivt kursande. Blir slappande i soffan och kanske en öl ikväll.

Ikväll sitter jag och suktar efter en hardtail MTB (H:)

Mr Frippe
Jag skulle gärna med men det är lite sent nu och så behöver jag äta innan jag tynar bort. Jag har ju i alla fall 2 tim att köra så det får bli tvn istället.

HEJA FÄRJESTAD BILD:http://www.farjestadsbk.se/sbp/fbkshop/shopbilder/produktbilde

Urk....
De gick inge vidare.

Better luck next time?

Frippe, vi kan inte ha det så här! Byt lag snabbt, det ska jag göra. Mitt lag i hjärtat heter SSK och det går ju inte så himla bra i år heller. Trogen eller trägen vinner heter det ju...... NÄ!! Stämmer inte! Vad ska vi ta för lag? Jag funderar på att hop

Jaha, så jag ska fortsätta lida, slita mitt hår, bli mobbad på jobbet och aldrig mer få uppleva ett slutspel på hemmaplan. Är det så du menar? Uhuuuuuu:´(

Men du har rätt........ Sportklubben 4-ever!

Snart blir det bussen till Brommaplan för att möta upp en Funbeatare för lite öl. Finöl 🙂

Ni ska inte upp på söder? Funderar på att ta en sväng.