Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 18:29Aadu: Nä, men JAG som läst boken känner mig ju inte särskilt förvånad! 😉
Aadu: Nä, men JAG som läst boken känner mig ju inte särskilt förvånad! 😉
Quote from Daniel von Schantz on 22 November 2009, 18:30Hahaha...vilka idéer.....nicka en kokosnöt (H)
Hahaha...vilka idéer.....nicka en kokosnöt (H)
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 18:32DEN finns inte med här:
http://www.youtube.com/watch?v=4ATCAnMDD_o
(H)
DEN finns inte med här:
(H)
Quote from Fredric Lagerström on 22 November 2009, 18:38Jag tror det kan vara en träningsfråga. Att nicka nöten med rätt timing.
Testa igen! 😉
Jag tror det kan vara en träningsfråga. Att nicka nöten med rätt timing.
Testa igen! 😉
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 18:45I rest my case...
I rest my case...
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:07Anders,
vad hade du för promillehalt när du kom på den idéen 😀
Anders,
vad hade du för promillehalt när du kom på den idéen 😀
Quote from Funbeat user on 22 November 2009, 19:08Haha! Härligt Anders! Det var ett välbehövligt skratt! :D(t+)
Haha! Härligt Anders! Det var ett välbehövligt skratt! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 20:22Sitter här i soffan efter att ha fixat här hemma. Det är tomt.
Blir till att sova tidigt, ska klättra i möra.
Sitter här i soffan efter att ha fixat här hemma. Det är tomt.
Blir till att sova tidigt, ska klättra i möra.
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 20:31skönt att få sätta sig ner och slappa när ännu en arbetsvecka lagts till handlingarna, hela hösten har gått galet snabbt och på söndag är det tydligen 1:a advent redan.. sen smäller det bara till så är det jul & nyår
gamle kalleman har denna fredag förut
skönt att få sätta sig ner och slappa när ännu en arbetsvecka lagts till handlingarna, hela hösten har gått galet snabbt och på söndag är det tydligen 1:a advent redan.. sen smäller det bara till så är det jul & nyår
gamle kalleman har denna fredag förut
Quote from Funbeat user on 27 November 2009, 20:37Fixar lite Adventsstämning, endast HAN som saknas...;)
Fixar lite Adventsstämning, endast HAN som saknas...;)