Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Sicilien på nyår låter som en skitbra ide (får inte fram några accenter i Opera på telefonen längre).

Fredag igen. Sitter på FB och dricker ett glas rött och äter några nachochips. Sen blir det soffan och hoppas på att förkylningen ska ge med sig.

Sitter hemma framför datorn och undrar om det är nån i Gbg som vill gå på pub med mig...

sitter hos pappa, inga syskon hemma, så har INGET att göra, kan ju alltid plugga en fredag kväll....Dessutom är jag hungrig, pappas fru är segast på att laga mat, för 1h var det 10min till den skulle vara klar:-(

gäspar redan denna fredagkväll--
har nu handlat, diskat, städat, slängt sopor etc = varit jättedukig eftersom jag hellre hade
varit ute o joggat en sväng.
nu dags för matlagning

Jag äter lussekatter och ser på Mupparnas julsaga.
Julstämningen är total 😀

Hi five på Emelie, det verkar vara stundentskans lott att sitta hemma hos föräldrarna på en fredagkväll idag.

Här har det iofs blivit mat, men just nu är det Idol eller På spåret som gäller för resten av familjen och då flyr jag till datarummet direkt! F

Lillan nattad och sover sedan en stund. Tvättid bokad, ska plocka i ordning lite efter matkaoset, fiffa och försöka bestämma mig för vad det ska bli för soffbord och TV-möbel, eller vad man ska kalla det.

Har varit och handlat pa ikea (att fa in en 2m billy i en lf ar inte sa illa pinkat va?! 😉 ), nu ar jag tillbaka pa kontoret for att jobba i ngn timme innan jag cyklar hem och sover for att tillbringa morndagen Billy-byggandes och pepparkakor-knaprandes

Det var förmodligen lättare att få in min pax-garderob i den 17m3 lastbil med baklyft som jag använde 😉