Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 22:45ja, formodigen... just darfor valde jag att satta lite ANTONIUS-hyllor i en ypperligt bra horna, da slipper man transportera en garderob....
Men om en BILLY pa 2 m gar in far jag helt klart in en sangram nasta fredag! 😉
ja, formodigen... just darfor valde jag att satta lite ANTONIUS-hyllor i en ypperligt bra horna, da slipper man transportera en garderob....
Men om en BILLY pa 2 m gar in far jag helt klart in en sangram nasta fredag! 😉
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 23:02Jag kan i alla fall inte rekommendera att ta en IKEA Bestå Burs själv, den TV-bänk jag nu var tvungen att göra mig av med eftersom den inte fick rum. Det var två kartonger som var och en vägde aset. Ett par hundra delar och en byggbeskrivning på nåt trett
Jag kan i alla fall inte rekommendera att ta en IKEA Bestå Burs själv, den TV-bänk jag nu var tvungen att göra mig av med eftersom den inte fick rum. Det var två kartonger som var och en vägde aset. Ett par hundra delar och en byggbeskrivning på nåt trett
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 23:11Ja, ibland har jag svurit lite extra pa att han dumpade mig 2 veckor innan jag flyttade 2 ganger... fast det kanske var hans hemliga plan?? (H)
Ja, ibland har jag svurit lite extra pa att han dumpade mig 2 veckor innan jag flyttade 2 ganger... fast det kanske var hans hemliga plan?? (H)
Quote from Funbeat user on 4 December 2009, 23:30Anders- jag vill väldigt gärna vara försökskanin på Army training! Låter hur kul som helst! Säg till!
Erika- hade väldigt gärna gått på pub, men ska upp kl 6 och sedan tävla imorn och sedan jobba på tävlingen, så det blir nog inte så bra idag!
Anders- jag vill väldigt gärna vara försökskanin på Army training! Låter hur kul som helst! Säg till!
Erika- hade väldigt gärna gått på pub, men ska upp kl 6 och sedan tävla imorn och sedan jobba på tävlingen, så det blir nog inte så bra idag!
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 19:46Fredagkväll... Jag sitter och jobbar... Hurra. (#)
Fredagkväll... Jag sitter och jobbar... Hurra. (#)
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 20:14Fredagkväll, jag kämpar med behovsteorier. Vann jag nåt nu? 😉
Fredagkväll, jag kämpar med behovsteorier. Vann jag nåt nu? 😉
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 20:15Har du ett teoretiskt behov av att vinna nåt menar du? 😉
Har du ett teoretiskt behov av att vinna nåt menar du? 😉
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 20:38Äter dis, läser lonely planets reseguider och oglar efter resor och inspiration.
Edit: Jessie, behovsteorierna kan du vänta med till måndag om du inte har tenta då... De är inte så krångliga, egentligen. Och det finns roligare saker att göra en fredag kv
Äter dis, läser lonely planets reseguider och oglar efter resor och inspiration.
Edit: Jessie, behovsteorierna kan du vänta med till måndag om du inte har tenta då... De är inte så krångliga, egentligen. Och det finns roligare saker att göra en fredag kv
Quote from Daniel von Schantz on 11 December 2009, 22:03Son men flickvän har precis gett sig av efter att ha ätit med mig och nu ska jag se Mord i sinnet och antagligen somna....som vanligt. Jag ser sällan slutet på alla de deckare jag börjar se. Jättepraktiskt för man kan se dem om och om igen utan att veta v
Son men flickvän har precis gett sig av efter att ha ätit med mig och nu ska jag se Mord i sinnet och antagligen somna....som vanligt. Jag ser sällan slutet på alla de deckare jag börjar se. Jättepraktiskt för man kan se dem om och om igen utan att veta v
Quote from Funbeat user on 11 December 2009, 22:03JULFEEEEEEEEEEEEEEST!!! *djävulshornen växer*
JULFEEEEEEEEEEEEEEST!!! *djävulshornen växer*