Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Har lyckats med konststycket att vara sist på två krogar samma kväll. Dags att sussa.

Natti alla singlar (och ni andra som smygläser i detta forum)

1 Fredagkväll ? Man kollar "På Spåret" o sen går man o lägger sig,tråkig som man är..siktar in sig på o åka ensam till landet i Roslagen Lördag morron..åker vid 09,så man "får ut så mycket som möjligt",då de ju mörknar redan vid 15...skottade av altantak

Fredgasafton!

Själv ska jag på dejt med en tjej från nätet, vi ska på pub. Eller dejt och dejt, jag dejtar bara killar. Men det är en internätträff iaf:-)

Trevligt Helena! (t+) Jag använder också ordet dejt i tid och otid. Fick skäll några gånger av exet, han gillade inte att jag dejtade min chef 😛

Jag ska planera helgens och veckans träning, kanske gå ut och springa, tvätta kläder och svara på mejl. Och

Trevligt Mats, då är vi två här ikväll i alla fall 🙂

Yo H-dog! Wazzaaaaa?! Ja ba cruisa past bolaget på g hem ida ba, å ja ba greja att tjacka vin! :D(t+) Crazy... Peace out, nu ska re chillaxas igen! Ba. Lixom...

*gapskrattar*

sweeeet dude, fett maxat asså. Själv ska jag chilaxa med en bad Irish Coffee typ. Naaaajs 😀

nej, nu drar jag ut på en löptur. eller glidtur... det snöar fortfarande. springa på snö i skog är härlig. I stan dock mindre optimalt...

Slåss inte nu medans jag är borta, var snälla pojkar 😉

slåss? Eeey, chilla gussen jag vispar grädde till min Irish 😀