Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 01:15Har lyckats med konststycket att vara sist på två krogar samma kväll. Dags att sussa.
Natti alla singlar (och ni andra som smygläser i detta forum)
Har lyckats med konststycket att vara sist på två krogar samma kväll. Dags att sussa.
Natti alla singlar (och ni andra som smygläser i detta forum)
Quote from Funbeat user on 2 January 2010, 15:211 Fredagkväll ? Man kollar "På Spåret" o sen går man o lägger sig,tråkig som man är..siktar in sig på o åka ensam till landet i Roslagen Lördag morron..åker vid 09,så man "får ut så mycket som möjligt",då de ju mörknar redan vid 15...skottade av altantak
1 Fredagkväll ? Man kollar "På Spåret" o sen går man o lägger sig,tråkig som man är..siktar in sig på o åka ensam till landet i Roslagen Lördag morron..åker vid 09,så man "får ut så mycket som möjligt",då de ju mörknar redan vid 15...skottade av altantak
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 18:51Fredgasafton!
Själv ska jag på dejt med en tjej från nätet, vi ska på pub. Eller dejt och dejt, jag dejtar bara killar. Men det är en internätträff iaf:-)
Fredgasafton!
Själv ska jag på dejt med en tjej från nätet, vi ska på pub. Eller dejt och dejt, jag dejtar bara killar. Men det är en internätträff iaf:-)
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 19:07Trevligt Helena! (t+) Jag använder också ordet dejt i tid och otid. Fick skäll några gånger av exet, han gillade inte att jag dejtade min chef 😛
Jag ska planera helgens och veckans träning, kanske gå ut och springa, tvätta kläder och svara på mejl. Och
Trevligt Helena! (t+) Jag använder också ordet dejt i tid och otid. Fick skäll några gånger av exet, han gillade inte att jag dejtade min chef 😛
Jag ska planera helgens och veckans träning, kanske gå ut och springa, tvätta kläder och svara på mejl. Och
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 19:21Trevligt Mats, då är vi två här ikväll i alla fall 🙂
Trevligt Mats, då är vi två här ikväll i alla fall 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:36Yo H-dog! Wazzaaaaa?! Ja ba cruisa past bolaget på g hem ida ba, å ja ba greja att tjacka vin! :D(t+) Crazy... Peace out, nu ska re chillaxas igen! Ba. Lixom...
Yo H-dog! Wazzaaaaa?! Ja ba cruisa past bolaget på g hem ida ba, å ja ba greja att tjacka vin! :D(t+) Crazy... Peace out, nu ska re chillaxas igen! Ba. Lixom...
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:40*gapskrattar*
*gapskrattar*
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:53sweeeet dude, fett maxat asså. Själv ska jag chilaxa med en bad Irish Coffee typ. Naaaajs 😀
sweeeet dude, fett maxat asså. Själv ska jag chilaxa med en bad Irish Coffee typ. Naaaajs 😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 20:59nej, nu drar jag ut på en löptur. eller glidtur... det snöar fortfarande. springa på snö i skog är härlig. I stan dock mindre optimalt...
Slåss inte nu medans jag är borta, var snälla pojkar 😉
nej, nu drar jag ut på en löptur. eller glidtur... det snöar fortfarande. springa på snö i skog är härlig. I stan dock mindre optimalt...
Slåss inte nu medans jag är borta, var snälla pojkar 😉
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:02slåss? Eeey, chilla gussen jag vispar grädde till min Irish 😀
slåss? Eeey, chilla gussen jag vispar grädde till min Irish 😀