Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:13De blir inge box.... Vi e ju homiez ja å H-dog! :D(t+) *fnizz*
De blir inge box.... Vi e ju homiez ja å H-dog! :D(t+) *fnizz*
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:17Äter några kex med d ost (inte mycket till middag, men allt jag mäktar med just nu), dricker ett glas rödvin, lyssnar på Radiohead och packar inför nästa veckas Tysklandsresa. Har jobbat i montern på My Dog-mässan hela dagen och känner mig lite lätt snurr
Äter några kex med d ost (inte mycket till middag, men allt jag mäktar med just nu), dricker ett glas rödvin, lyssnar på Radiohead och packar inför nästa veckas Tysklandsresa. Har jobbat i montern på My Dog-mässan hela dagen och känner mig lite lätt snurr
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:20Mmmm.... Oban. (H:) Min är slut. Kanske tur att jag ska till Tyskland ändå...
Mmmm.... Oban. (H:) Min är slut. Kanske tur att jag ska till Tyskland ändå...
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 21:33men ... Oban, är inte det en sktosk snigel malt 😀
doooh, tråkigt jag vet. Ssscchh, jag läppjar på min Irisch i schtället och är tyst 😀
men ... Oban, är inte det en sktosk snigel malt 😀
doooh, tråkigt jag vet. Ssscchh, jag läppjar på min Irisch i schtället och är tyst 😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:04Åh fan, är det fredag idag? (H)
Jag softar efter att ÄNTLIGEN! ha skrivit klart rapporthelvetet. (V)
(men jag har inte skickat in den ännu, för jag tänker se över den en sista gång i morn bitti när jag har sovit på saken, så behöver jag inte ångra nåt ja
Åh fan, är det fredag idag? (H)
Jag softar efter att ÄNTLIGEN! ha skrivit klart rapporthelvetet. (V)
(men jag har inte skickat in den ännu, för jag tänker se över den en sista gång i morn bitti när jag har sovit på saken, så behöver jag inte ångra nåt ja
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:05Grattis Jessie!! Härligt!
Grattis Jessie!! Härligt!
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:40Härligt Jessie! Stort grattis. 🙂
Härligt Jessie! Stort grattis. 🙂
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 22:55Yep! *ser sjukt nöjd ut*
Synd bara att jag har nästa deadline på SÖNDAG... men det tänker jag inte tänka på mer idag, sådeså! 😀
Yep! *ser sjukt nöjd ut*
Synd bara att jag har nästa deadline på SÖNDAG... men det tänker jag inte tänka på mer idag, sådeså! 😀
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 23:02Oban? Ni måste prova Hakushu och Yamazaki, särskilt den sistnämnda.
Själv har jag fått den första tennislektionen i en serie om arton, tittat på dubbelavsnitt av Heroes. Käkat jordnötter och druckit blåbärssaft. Nu är det dags för en kopp te, sen läggdag
Oban? Ni måste prova Hakushu och Yamazaki, särskilt den sistnämnda.
Själv har jag fått den första tennislektionen i en serie om arton, tittat på dubbelavsnitt av Heroes. Käkat jordnötter och druckit blåbärssaft. Nu är det dags för en kopp te, sen läggdag
Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 23:04Jag gör ingenting, är det också att göra nånting?
Nåväl, jag slappar lite framför dum-tv och dator om man ska hårdra det..
Jag gör ingenting, är det också att göra nånting?
Nåväl, jag slappar lite framför dum-tv och dator om man ska hårdra det..