Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:22Ja typ, och jag kommer inte hinna åka förrän måndag-tisdag, så det är lite nervöst där eftersom det har blivit varmare, men det låter på SMHI som att det inte ska bli så varmt ändå.
Har dock planer på att skapa mig ett träningsläger en helg eller så hos
Ja typ, och jag kommer inte hinna åka förrän måndag-tisdag, så det är lite nervöst där eftersom det har blivit varmare, men det låter på SMHI som att det inte ska bli så varmt ändå.
Har dock planer på att skapa mig ett träningsläger en helg eller så hos
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:25Jag är bitter och vill ha närhet och ömhet och lite vin en fredagkväll som denna
Jag är bitter och vill ha närhet och ömhet och lite vin en fredagkväll som denna
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:27Jag är hemma, men är såå sugen på att hitta på nåt. Tyvärr ingen kompis som är lika sugen och en del har lite dålig ekonomi såhär efter jul...Får hoppas att TV bjuder på nåt underhållande.
Jag är hemma, men är såå sugen på att hitta på nåt. Tyvärr ingen kompis som är lika sugen och en del har lite dålig ekonomi såhär efter jul...Får hoppas att TV bjuder på nåt underhållande.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:27Prinsessan: Det finns ju risk för att det första nåt minskar möjligheterna för de andra 🙂
Edit: förtydligar
Prinsessan: Det finns ju risk för att det första nåt minskar möjligheterna för de andra 🙂
Edit: förtydligar
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:27Fredrik: My hometown har haft töväder i veckan (enl rapport därifrån) så den där 1 m fluffsnön som föll mellan 20-27 dec har nog packats ihop rejält... Så det kanske är ungefär som du har i Sthlm
Fredrik: My hometown har haft töväder i veckan (enl rapport därifrån) så den där 1 m fluffsnön som föll mellan 20-27 dec har nog packats ihop rejält... Så det kanske är ungefär som du har i Sthlm
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:28Ja, fluff börjar det nog bli dåligt med, frågan är hur mycket det smälter och blir direkt isigt. Men på de här breddgraderna är man glad om inte marken lyser igenom i spåren alltför mycket.
Ja, fluff börjar det nog bli dåligt med, frågan är hur mycket det smälter och blir direkt isigt. Men på de här breddgraderna är man glad om inte marken lyser igenom i spåren alltför mycket.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:29Fredrik; japp ett moment 22 helt enkelt. Så därför ställer jag mig nu upp och borstar bort bitterheten 😉
Helena: Varför råkar inte vi befinna oss i samma stad just i kväll när vi bägge känner så? Det är ju bara dumt... (H)
Fredrik; japp ett moment 22 helt enkelt. Så därför ställer jag mig nu upp och borstar bort bitterheten 😉
Helena: Varför råkar inte vi befinna oss i samma stad just i kväll när vi bägge känner så? Det är ju bara dumt... (H)
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:30Jag gissar att Vitberget bjuder på mycket isiga spår. Men du kanske tänkte åka nån annanstans?
Jag gissar att Vitberget bjuder på mycket isiga spår. Men du kanske tänkte åka nån annanstans?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:31Idag har iaf JAG varit ute och åkt skidor i Stockholmstrakten!
Nu ska det bli skönt att bara slappa och göra inget särskilt. Imorn blir det återgång till pluggandet igen. *hepp!*
Idag har iaf JAG varit ute och åkt skidor i Stockholmstrakten!
Nu ska det bli skönt att bara slappa och göra inget särskilt. Imorn blir det återgång till pluggandet igen. *hepp!*
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:32Ja Singel-prinsessan, hur KAN du bo så långt bort??
Min (snart fd) kompis som man alltid kunde få med ut är på bio med sin nya tjej, man har ju liksom sjunkit i värde hos honom..
Ja Singel-prinsessan, hur KAN du bo så långt bort??
Min (snart fd) kompis som man alltid kunde få med ut är på bio med sin nya tjej, man har ju liksom sjunkit i värde hos honom..