Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:09Skål och ha en helt underbar fredagskväll allihop!!
Skål och ha en helt underbar fredagskväll allihop!!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:15Bästa låtvalet hittills Lucas! :D(t+)
Bästa låtvalet hittills Lucas! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:28Folköl, städning och pepp inför min comeback imorgon! 😀
Folköl, städning och pepp inför min comeback imorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:46Middag samt försök till bartömning hemma hos mig:D,.. sedan ut en sväng på stan förmodligen. Se upp! Eller "watch out" som någon här skulle sagt.. vem det nu var..
Ha en trevlig fredag alla!
Middag samt försök till bartömning hemma hos mig:D,.. sedan ut en sväng på stan förmodligen. Se upp! Eller "watch out" som någon här skulle sagt.. vem det nu var..
Ha en trevlig fredag alla!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:04Packa upp väskorna från Pakistan-resan samt packa om inför resan till Mora imorgon. Skall åka öppet spår på Söndag.
Packa upp väskorna från Pakistan-resan samt packa om inför resan till Mora imorgon. Skall åka öppet spår på Söndag.
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 18:18Kom hem med fullpackad väska efter ett besök på bokmässan, samt fick en ny kedja. För nu håller ännu en länk gå av. Jag har alldeles för starka lår.. nutch nutch...
Så kvällen ägnas åt kedjebyte, tjohoo!
Kom hem med fullpackad väska efter ett besök på bokmässan, samt fick en ny kedja. För nu håller ännu en länk gå av. Jag har alldeles för starka lår.. nutch nutch...
Så kvällen ägnas åt kedjebyte, tjohoo!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:22Har checkat ut lillan som har helgpermis hemma hos mig. Har handlat, hyrt filmen "upp" och lagar mat.
Har checkat ut lillan som har helgpermis hemma hos mig. Har handlat, hyrt filmen "upp" och lagar mat.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:23Sitter och funderar på vad tusan man ska hitta på. Är lite sugen på att okynnesbaka något gott men är inte så sugen på att äta det sedan. Någon som vill ha ett gäng muffins? 😀
Sitter och funderar på vad tusan man ska hitta på. Är lite sugen på att okynnesbaka något gott men är inte så sugen på att äta det sedan. Någon som vill ha ett gäng muffins? 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:30Nyss hemkommen från jobbet. Det blir nog tv-soffan ikväll och ja, jag vill gärna ha muffinsar 🙂
Nyss hemkommen från jobbet. Det blir nog tv-soffan ikväll och ja, jag vill gärna ha muffinsar 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:36Håller på att tina lite Kungskrabba och även ställt in en flaska Mulderbosch i kylen så det blir att moffa lite gott om någon timme. Blir en soft kväll här hemma 🙂
Sitter och gluttar lite på en bra video som får en på bra humör. Spana in:
http://www.you
Håller på att tina lite Kungskrabba och även ställt in en flaska Mulderbosch i kylen så det blir att moffa lite gott om någon timme. Blir en soft kväll här hemma 🙂
Sitter och gluttar lite på en bra video som får en på bra humör. Spana in:
http://www.you