Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 18:42Fredrik, jag kollade på Upp häromdagen. Den var bra tyckte jag, spännande och det gav lite tankar om livet, kärleken, trofasthet, viljestyrka, moral, ansvar... utan att vara moralisk.
Bra "teknat" tyckte jag den var, välgjord.
Fredrik, jag kollade på Upp häromdagen. Den var bra tyckte jag, spännande och det gav lite tankar om livet, kärleken, trofasthet, viljestyrka, moral, ansvar... utan att vara moralisk.
Bra "teknat" tyckte jag den var, välgjord.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 18:52Anders: Tack!! JAg sitter här med ett brett leende på läpparna, det där var lyckopillret jag behövde för dagen/kvällen 😀
Anders: Tack!! JAg sitter här med ett brett leende på läpparna, det där var lyckopillret jag behövde för dagen/kvällen 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:03Vassego Maria! Alla borde se den där videon minst en gång om dagen 🙂 Tom jag som nästan aldrig dansar hoppar runt och studsar till den där 🙂
Vassego Maria! Alla borde se den där videon minst en gång om dagen 🙂 Tom jag som nästan aldrig dansar hoppar runt och studsar till den där 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:04Supergrym video, nu blev jag sugen på att dansa också. 😀
Supergrym video, nu blev jag sugen på att dansa också. 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:06Kommit hem efter ArmyTrainingen efter jobbet, inväntar tre vänner som kommer till stan på besök. Öl, sport och träning står på schemat!
Kommit hem efter ArmyTrainingen efter jobbet, inväntar tre vänner som kommer till stan på besök. Öl, sport och träning står på schemat!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:07Anders B: Japp! Kom igång riktigt här, knappt så en drink behövs ikväll 😀
Anders B: Japp! Kom igång riktigt här, knappt så en drink behövs ikväll 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:08Anders N: låter som en trevlig kväll. Men, i den ordningen? 😛
Anders N: låter som en trevlig kväll. Men, i den ordningen? 😛
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:32omnågon hittar min motivation kan ni ge den till mig då? 🙁
omnågon hittar min motivation kan ni ge den till mig då? 🙁
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:37Emelie, önskar jag kunde ge dig den. En bra start är att glutta på videon lite högre upp 🙂
Hoppas energin kommer tillbaka snabbt 😀
Emelie, önskar jag kunde ge dig den. En bra start är att glutta på videon lite högre upp 🙂
Hoppas energin kommer tillbaka snabbt 😀
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 19:42den e grym Anders, man blir glad:D
den e grym Anders, man blir glad:D