Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Det är ju nästa trix. Har aldrig åkt skidor sedan jag flyttade hit för längesedan. Har åkt nån gång på spåret på norra Djurgården, som iofs inte är så långt ifrån jobbet. Antar att det borde finnas nåt åt Årstafältet till som är närmare där jag bor, men j

jag har skrivit klart min skit tenta, har nyss haft ett pass, ska äta 🙂 sen kommer fem kompisar hit, hade hellre hånglat med min granne, men nejhe då han har åkt till England hela
helgen:-( (vet för övrigt inte om han vill hångla med mig när han kommer

Ikväll blev det ett lugnt förstapass på gymmet, fotbad framför tvn Leksand-Malmö sänds! Funderar på att unna mig lite popcorn... hmm!

Jag gör ingeting idag. Jag har haft sonen och hans flickvän här på en matbit och nu ska jag bara slappa i soffan. Ev ska jag se en film...har Elegy på datorn och är det bara skit på TV:n så blir det den.

Fredrik: Hellasgården eller Ågesta har tt om spår (t+), Årstafältet har jag dålig koll på just nu, men lovar att kolla när jag passerar nästa gång.

I Ågesta har jag förstått att spåren lär vara riktigt bra dessutom.

Tjohoo, det är fredag!! Ska ut på söder och äta och dricka drinkar. Gott, ggottigottgott!

Ska leka Martin Timell eller förresten, jag ska leka Jimmie och Mattias. Synd att de inte kan komma hem till mig och fixa det lilla jag behöver ha fixat...

För min del blir det nog bara en lugn kväll här hemma i soffan. Lite god mat och kanske någon film. Imorgon är en annan dag så då vet man aldrig vad som händer 🙂

Hoppas ni andra hittar på något riktigt skojigt! 🙂

Nu drar jag på AW. Skål mina vänner