Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:33Det är ju nästa trix. Har aldrig åkt skidor sedan jag flyttade hit för längesedan. Har åkt nån gång på spåret på norra Djurgården, som iofs inte är så långt ifrån jobbet. Antar att det borde finnas nåt åt Årstafältet till som är närmare där jag bor, men j
Det är ju nästa trix. Har aldrig åkt skidor sedan jag flyttade hit för längesedan. Har åkt nån gång på spåret på norra Djurgården, som iofs inte är så långt ifrån jobbet. Antar att det borde finnas nåt åt Årstafältet till som är närmare där jag bor, men j
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:21jag har skrivit klart min skit tenta, har nyss haft ett pass, ska äta 🙂 sen kommer fem kompisar hit, hade hellre hånglat med min granne, men nejhe då han har åkt till England hela
helgen:-( (vet för övrigt inte om han vill hångla med mig när han kommer
jag har skrivit klart min skit tenta, har nyss haft ett pass, ska äta 🙂 sen kommer fem kompisar hit, hade hellre hånglat med min granne, men nejhe då han har åkt till England hela
helgen:-( (vet för övrigt inte om han vill hångla med mig när han kommer
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:25Ikväll blev det ett lugnt förstapass på gymmet, fotbad framför tvn Leksand-Malmö sänds! Funderar på att unna mig lite popcorn... hmm!
Ikväll blev det ett lugnt förstapass på gymmet, fotbad framför tvn Leksand-Malmö sänds! Funderar på att unna mig lite popcorn... hmm!
Quote from Daniel von Schantz on 15 January 2010, 19:48Jag gör ingeting idag. Jag har haft sonen och hans flickvän här på en matbit och nu ska jag bara slappa i soffan. Ev ska jag se en film...har Elegy på datorn och är det bara skit på TV:n så blir det den.
Jag gör ingeting idag. Jag har haft sonen och hans flickvän här på en matbit och nu ska jag bara slappa i soffan. Ev ska jag se en film...har Elegy på datorn och är det bara skit på TV:n så blir det den.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 19:51Fredrik: Hellasgården eller Ågesta har tt om spår (t+), Årstafältet har jag dålig koll på just nu, men lovar att kolla när jag passerar nästa gång.
Fredrik: Hellasgården eller Ågesta har tt om spår (t+), Årstafältet har jag dålig koll på just nu, men lovar att kolla när jag passerar nästa gång.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 23:14I Ågesta har jag förstått att spåren lär vara riktigt bra dessutom.
I Ågesta har jag förstått att spåren lär vara riktigt bra dessutom.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 16:29Tjohoo, det är fredag!! Ska ut på söder och äta och dricka drinkar. Gott, ggottigottgott!
Tjohoo, det är fredag!! Ska ut på söder och äta och dricka drinkar. Gott, ggottigottgott!
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 16:41Ska leka Martin Timell eller förresten, jag ska leka Jimmie och Mattias. Synd att de inte kan komma hem till mig och fixa det lilla jag behöver ha fixat...
Ska leka Martin Timell eller förresten, jag ska leka Jimmie och Mattias. Synd att de inte kan komma hem till mig och fixa det lilla jag behöver ha fixat...
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 16:47För min del blir det nog bara en lugn kväll här hemma i soffan. Lite god mat och kanske någon film. Imorgon är en annan dag så då vet man aldrig vad som händer 🙂
Hoppas ni andra hittar på något riktigt skojigt! 🙂
För min del blir det nog bara en lugn kväll här hemma i soffan. Lite god mat och kanske någon film. Imorgon är en annan dag så då vet man aldrig vad som händer 🙂
Hoppas ni andra hittar på något riktigt skojigt! 🙂
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 17:06Nu drar jag på AW. Skål mina vänner
http://open.spotify.com/track/1sn6iOK93jnp0Hn5BnNOXy
Nu drar jag på AW. Skål mina vänner