Quote from Funbeat user on 8 January 2010, 23:05Du hänger på fb, det är att göra ngt!
Du hänger på fb, det är att göra ngt!
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:08Redan fredag igen! 🙂 Har varit i Tyskland hela veckan så den här veckan har gått rasande fort. Vid närmare eftertanke har de första två veckorna på det här året gått rasande fort... först mässa och sen konferens och så tittar man in här och blir helt ma
Redan fredag igen! 🙂 Har varit i Tyskland hela veckan så den här veckan har gått rasande fort. Vid närmare eftertanke har de första två veckorna på det här året gått rasande fort... först mässa och sen konferens och så tittar man in här och blir helt ma
Quote from Åsa Tysklind on 15 January 2010, 15:10Fredag..
Inget bestämt än.
Antagligen laga lite mat och slappa i soffan.
Fredag..
Inget bestämt än.
Antagligen laga lite mat och slappa i soffan.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:19Emelie! Vad trevligt med lite AW! Hoppas du slipper bli sjuk efter tyskland.
Emelie! Vad trevligt med lite AW! Hoppas du slipper bli sjuk efter tyskland.
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:23Härligt harmonisk efter löpturen. Snart blir det fredagsmys med mina små älsklingar. Tänder en brasa i den öppna spisen och kör igång matlagningen nu. Skall nog hälla upp ett glas sportdryck att smutta på i köket. (H:)
Det är nu som det eventuellt saknas
Härligt harmonisk efter löpturen. Snart blir det fredagsmys med mina små älsklingar. Tänder en brasa i den öppna spisen och kör igång matlagningen nu. Skall nog hälla upp ett glas sportdryck att smutta på i köket. (H:)
Det är nu som det eventuellt saknas
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 15:43Först dags att plåga stackarna på ArmyTrainingen, sen hem till ett kompispar och bli bjuden på middag. 🙂 Och ignorera att de är lyckliga, hon är gravid och jag är ensam. (t+).
Nä, skämt åsido, jag är otroligt glad för deras skull, båda är väldig da vänn
Först dags att plåga stackarna på ArmyTrainingen, sen hem till ett kompispar och bli bjuden på middag. 🙂 Och ignorera att de är lyckliga, hon är gravid och jag är ensam. (t+).
Nä, skämt åsido, jag är otroligt glad för deras skull, båda är väldig da vänn
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:02Helgmys med mini. Måste ägna en stund ikväll åt att gräva fram en barnvagn som naturligtvis är instoppad längst in i förrådet eftersom den inte skulle behövas på ett tag, vilket betyder att i princip allt måste ut och in ett varv. Ska fika och ladda en li
Helgmys med mini. Måste ägna en stund ikväll åt att gräva fram en barnvagn som naturligtvis är instoppad längst in i förrådet eftersom den inte skulle behövas på ett tag, vilket betyder att i princip allt måste ut och in ett varv. Ska fika och ladda en li
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:17Men Fredrk, hur kunde du stoppa vagnen längst in!?
Men Fredrk, hur kunde du stoppa vagnen längst in!?
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:19Därför att vi har en annan vagn och inte skulle använda den där nåt mer men spara den inför framtiden. Nu är det istället bestämt att den ska säljas, och jag har redan skjutit det här framför mig ett tag.
Roligare är att jag har hämtat ut mina vasaloppss
Därför att vi har en annan vagn och inte skulle använda den där nåt mer men spara den inför framtiden. Nu är det istället bestämt att den ska säljas, och jag har redan skjutit det här framför mig ett tag.
Roligare är att jag har hämtat ut mina vasaloppss
Quote from Funbeat user on 15 January 2010, 17:20Det var på tiden, skynda dig ut innan snön försvinner!:-)
Det var på tiden, skynda dig ut innan snön försvinner!:-)