Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Här blir det lite d mat och smakat av en flaska vin
kollar på tv men det är ensamt i soffan.

Passar 4 busungar, därav 2 fransktalande. Enbart....

Funderar starkt på att boka dom där biljetterna till Sicilien iaf. Folk gör andra dumma saker än att lägga ut ngr tusenpå en helgresa när dom lider av brustet hjärta. Tycker denna dumheten har lite kla

Har tjuvstartat flytten med att köra över de packade kartongerna och ska packa ur ett gäng för att kunna packa det sista. Har nuyckats packa ur två och är helt färdig. Funderar på att knyta mig och ta nya tag imorn bitti.

ta två till! 🙂

Ja, jag borde väl det. *suck* Har fikat lite, så det kanske kommer nya krafter nu. Imorn ska jag få lite hjälp med möblerna iaf. Fast det är grymt nice att vara här :-).

Fredrik: vad skönt att du känner så!! 🙂 jag ska borra upp min garderob (har en finfin hörna där man kan göra garderob med hyllor och ett draperi 🙂 ). Sedan kan jag iaf leva ett normalt liv utan att behöva rota i kartonger för att hitta strumpor för dag

Har tillbringat dagen med att genomlida första dagen av utbildningen till Army Training instruktör. Menar verkligen genomlidit. Ett 60 minuterspass med AT är tänkt att vara till för dem som tycker de "vanliga" gruppträningspassen på gymmet inte är tillräc

Anna: Ha! Femton kartonger. Jag har i stort sett det möblemang jag behöver, men kanske inte bara saker jag skulle ha valt. Men jag får fixa nåt nytt åt tv/stereo eftersom min flera månader gamla bänk inte får plats. Men nu tänker jag sova.

Duktigt!!

Sov tt!

oglar flygresor till Sicilien, har sorterat papper för att få tillbaka pengar från sjukförsäkringen och betalat räkningar.... Inte spännande, men helt ok.

Och som det ser ut blir det Sicilien på nyår! Vore gött! (H)

surfar bort kvällen (och halva natten)... Inte för att jag begriper varför jag gör det, men... 😛