Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Haha, vad är konceptet, se någon film du sett förr, så det inte gör nåt om du somnar ifrån. Eller något nytt, så du får reprisera evenemanget imorgon?

Camilla, det låter som en grymt skön avrundning på fredagskvällen 🙂 Hoppas du hittar någon bra film 😉

Det beror lite på, just nu ligger första discen av Being Human i spelaren, så det får bli det ikväll. Jag är en riktig sucker för vampyr-, varulvs-..., ja typ allt övernaturligt-serier 🙂 Så mao blir det förmodligen lite reprisering nästa gång jag tittar

Sorry för upprepningen men här kommer en bättre variant av samma video. Bättre ljud och bättre bild:
http://www.youtube.com/watch?v=2B95LswM2ME

Lika bra den här gången också. Vilket lyckopiller. 😀

Eh, jaha, hur ställer man sig till när strulet från i höstas helt plötsligt hör av sig då?? För strul är nog den bästa benämningen på honom. Men nu ångrar han visst allt och kan inte leva utan mig helt plötsligt... (#) Äh, strulpellar har jag definitivt

Låter som att du besvarat frågan själv 🙂

aahahaha, Camilla, vissa vill alltid ha det de inte kan få. Men om de anstränger sig lite så kanske... ja, jo, det funkade visst fortfarande och så är de ointresserade.

Ignorera, det är nog bästa tipset. Har det tagit ett ½-år att komma på att han inte

Det beror väl på vad du själv vill? Men var ärlig och säg som det är, du kommer längst med ärlighet. Jag har svårt för människor som går bakom ryggen och ljuger för mig och sen inte tar ansvar för sina val och handlingar :@

Nej, det är sååå överspelat så. Egentligen trevlig, sympatisk kille som dock hade en något liberalare inställning till det här med ärlighet jämfört med mig och iom det så sket han ju rejält i det blå skåpet.
Bor dock inte i Sverige heller, så iom det to