Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

"Upp" var trevlig, det tycker mini också, fast det knappast är att se som en barnfilm. Disney/Pixar får ofta till filmer med ett ganska behagligt tempo som hon tycker om, som "Wall-E". Men jag kan inte komma ifrån att "upp" får mig att känna mig lite sorg

Fredrik, hopas du blir på bättre humör under dagen. En kopp kaffe kan lösa en del...;)

Jag är inne på min tredje mugg nu, hoppas att det kickar in snart :-).

emelie: jag skulle nog skriva nåt me egentligen? 😀

Jag förstår precis vad du menar med en lite sorgsen känsla Fredrik, fast det var mest i början av filmen när de visade deras liv tillsammans... ja, alltså deras tecknade liv tillsammans. Eh, när jag alltså satt med tårar i ögonen 😀

Nja Bruse, snarare så att han "glömde" berätta att han visst hade en flickvän redan när han och jag blev tillsammans. Gissar att hon blev lite misstänksam och gjorde en klassiker, dvs gick igenom hans sms. Sen smsade hon mig från hans telefon och undrade

Lucas. haha.
tycker vi borde ha en fylletråd, där man måste skriva när man varit ute, kan bli kul... 😀
Fredrik ta med dig lillan och gör något mysigt, kanske blir bättre då?

Haha, ja Emilie vore nog rätt kul att läsa. Frågan är om man själv vågar gå in och läsa vad man skrivit, dagen efter en bra fest...

Jo precis Camilla, svårt att inte bli lite berörd där... 🙂 Slutet är lite sött också.

Heh, Camilla, jag skulle nog vara lite tveksam till att det är han som har dumpat henne...