Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 13:36Camilla, sånt där är jävlig ruttet. Känner igen mig, har råkat ut för samma sak. Blåögd och kär så såg jag inte tecknen, fick svaret "vi är bara kompisar" när jag frågade. Och jag gick på det. Efteråt visade det sig att under alla månaderna vi umgicks, fl
Camilla, sånt där är jävlig ruttet. Känner igen mig, har råkat ut för samma sak. Blåögd och kär så såg jag inte tecknen, fick svaret "vi är bara kompisar" när jag frågade. Och jag gick på det. Efteråt visade det sig att under alla månaderna vi umgicks, fl
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 13:44Camilla, det är barbark på många många ställen. Med lite planering och en skurhink efteråt kan du nog cykla på nya cykeln. 🙂
Camilla, det är barbark på många många ställen. Med lite planering och en skurhink efteråt kan du nog cykla på nya cykeln. 🙂
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 15:57Nej, visst är det så Bruse. Och man blir inte direkt jättesugen på att hoppa på tåget igen och börja dejta någon annan.
Nej, visst är det så Bruse. Och man blir inte direkt jättesugen på att hoppa på tåget igen och börja dejta någon annan.
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 16:33Varför inte? Alla kan väl inte vara dumma idioter? Det finns kloka vettiga ärliga människor där ute. Som du och jag. (H:) Och det är cykeln du ska hoppa upp på, inte tåget, de går ju iallafall inte.
Varför inte? Alla kan väl inte vara dumma idioter? Det finns kloka vettiga ärliga människor där ute. Som du och jag. (H:) Och det är cykeln du ska hoppa upp på, inte tåget, de går ju iallafall inte.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 17:22Jag vill bara inflika i förbifarten att alla faktiskt KAN vara idioter, så har jag fått det sagt.
Jag vill bara inflika i förbifarten att alla faktiskt KAN vara idioter, så har jag fått det sagt.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 17:34Jessie (t+)
Jessie (t+)
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 17:37Hemska tanke om ALLA är idioter...
Hemska tanke om ALLA är idioter...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 18:11dags att vi lever upp till vår potential 😀
dags att vi lever upp till vår potential 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 18:18Jessie: Alla ANDRA är idioter. 😉 Det står på min kyl. En present av min pappa. Kanste det står "Alla andra är dumma i huvudet" förresten...
Jessie: Alla ANDRA är idioter. 😉 Det står på min kyl. En present av min pappa. Kanste det står "Alla andra är dumma i huvudet" förresten...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 18:40Jag kan inte vara en idiot, jag är för dum för att veta hur man gör.
Jag kan inte vara en idiot, jag är för dum för att veta hur man gör.