Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 23:09Ja, fast Bruse jag är en sån där som blir kär och förälskad typ en gång varje decennium, så höstkillen var väl min tilldelning på ett bra tag 😉
Ja, fast Bruse jag är en sån där som blir kär och förälskad typ en gång varje decennium, så höstkillen var väl min tilldelning på ett bra tag 😉
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 23:15Men Camilla då! Vad har du fått för dig för dumheter? Jag blir kär varje kvart!
Men Camilla då! Vad har du fått för dig för dumheter? Jag blir kär varje kvart!
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 23:29Haha, nej jag lämnar inte plats i hjärtat fullt så enkelt jag inte. Tror att jag kanske varit kär på riktigt högst 4 ggr hittills, sen har jag väl förstås haft några förälskelser som aldrig utvecklades till kärlek. Som sagt, höstkillen kanske var den ende
Haha, nej jag lämnar inte plats i hjärtat fullt så enkelt jag inte. Tror att jag kanske varit kär på riktigt högst 4 ggr hittills, sen har jag väl förstås haft några förälskelser som aldrig utvecklades till kärlek. Som sagt, höstkillen kanske var den ende
Quote from Rasmus Olsson on 27 February 2010, 23:33Allt handlar om definition och relativitetsteorin. Vad är kärlek, var är förälskelse? Alla har vila nog olika versioner på det hele.
Jag kan bli dödsförälskad i en ny cykel, en teknisk pryl eller ett kinderägg. Men det kan ta fyra månader innan jag blir
Allt handlar om definition och relativitetsteorin. Vad är kärlek, var är förälskelse? Alla har vila nog olika versioner på det hele.
Jag kan bli dödsförälskad i en ny cykel, en teknisk pryl eller ett kinderägg. Men det kan ta fyra månader innan jag blir
Quote from Funbeat user on 28 February 2010, 02:23Oroa dig inte Fredrik, jag kan rita och berätta hur man gör så att till och med du förstår. 😉
Oroa dig inte Fredrik, jag kan rita och berätta hur man gör så att till och med du förstår. 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 10:53Så vad händer ikväll?
Själv blir det en lugn kväll/helg, blev lite mycket förra veckan och man känner ju av det på innebandyn flera dagar efteråt, Så det blir nog två filmer ikväll tror jag.Eller så kanske man skall marathonkolla Band of Brothers, inför
Så vad händer ikväll?
Själv blir det en lugn kväll/helg, blev lite mycket förra veckan och man känner ju av det på innebandyn flera dagar efteråt, Så det blir nog två filmer ikväll tror jag.Eller så kanske man skall marathonkolla Band of Brothers, inför
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 10:55Ja, jag kör som dig Lucas. Blir en lugn kväll. Tänkte försöka smita lite tidgare från jobbet eftersom jag har det lugnt för tillfället. Och i så fall tjuvstarta lördagsstädningen med att ta hand om dammsugandet ikväll, vilket är min absoluta hatuppgift. D
Ja, jag kör som dig Lucas. Blir en lugn kväll. Tänkte försöka smita lite tidgare från jobbet eftersom jag har det lugnt för tillfället. Och i så fall tjuvstarta lördagsstädningen med att ta hand om dammsugandet ikväll, vilket är min absoluta hatuppgift. D
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2010, 10:57Zumba låter suspekt, som en omskrivning av nåt trevligt ;~)
Zumba låter suspekt, som en omskrivning av nåt trevligt ;~)
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:00Jag ska flyga norröver ikväll, hälsa på ma & pa och hunden och dessutom jobba i Norrtälje på måndag och tisdag... Så, helgen blir väl lite annorlunda mot det vanliga, men piller mot axeln blir det väl som vanligt. 😉
Jag ska flyga norröver ikväll, hälsa på ma & pa och hunden och dessutom jobba i Norrtälje på måndag och tisdag... Så, helgen blir väl lite annorlunda mot det vanliga, men piller mot axeln blir det väl som vanligt. 😉
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2010, 11:02Vad för roliga piller lever du på? Bara smärtstillande eller lite morfinierade.
Vad för roliga piller lever du på? Bara smärtstillande eller lite morfinierade.