Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ja, fast Bruse jag är en sån där som blir kär och förälskad typ en gång varje decennium, så höstkillen var väl min tilldelning på ett bra tag 😉

Men Camilla då! Vad har du fått för dig för dumheter? Jag blir kär varje kvart!

Haha, nej jag lämnar inte plats i hjärtat fullt så enkelt jag inte. Tror att jag kanske varit kär på riktigt högst 4 ggr hittills, sen har jag väl förstås haft några förälskelser som aldrig utvecklades till kärlek. Som sagt, höstkillen kanske var den ende

Allt handlar om definition och relativitetsteorin. Vad är kärlek, var är förälskelse? Alla har vila nog olika versioner på det hele.

Jag kan bli dödsförälskad i en ny cykel, en teknisk pryl eller ett kinderägg. Men det kan ta fyra månader innan jag blir

Oroa dig inte Fredrik, jag kan rita och berätta hur man gör så att till och med du förstår. 😉

Så vad händer ikväll?

Själv blir det en lugn kväll/helg, blev lite mycket förra veckan och man känner ju av det på innebandyn flera dagar efteråt, Så det blir nog två filmer ikväll tror jag.Eller så kanske man skall marathonkolla Band of Brothers, inför

Ja, jag kör som dig Lucas. Blir en lugn kväll. Tänkte försöka smita lite tidgare från jobbet eftersom jag har det lugnt för tillfället. Och i så fall tjuvstarta lördagsstädningen med att ta hand om dammsugandet ikväll, vilket är min absoluta hatuppgift. D

Zumba låter suspekt, som en omskrivning av nåt trevligt ;~)

Jag ska flyga norröver ikväll, hälsa på ma & pa och hunden och dessutom jobba i Norrtälje på måndag och tisdag... Så, helgen blir väl lite annorlunda mot det vanliga, men piller mot axeln blir det väl som vanligt. 😉

Vad för roliga piller lever du på? Bara smärtstillande eller lite morfinierade.