Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:05Det är bara Voltaren, så de är inte ens roliga... Det enda som händer är att jag slocknar om jag tar två åt gången, och roligare piller än så borde det finnas...
Det är bara Voltaren, så de är inte ens roliga... Det enda som händer är att jag slocknar om jag tar två åt gången, och roligare piller än så borde det finnas...
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:07Tror det blir en lugn filmkväll här hemma i soffan för imorgon vankas det fest 😀
Tror det blir en lugn filmkväll här hemma i soffan för imorgon vankas det fest 😀
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2010, 11:09Jag har massa roliga piller hemma, som jag samlat ihop mig efter axlar ur led och ihopskruvade fötter.
Jag har massa roliga piller hemma, som jag samlat ihop mig efter axlar ur led och ihopskruvade fötter.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:17MätsBobby PaljettHänsen,
piller? Det låter inte bra, fortfarande så ont i axeln eller är du bara otålig?
själv ska jag till Hjälmaren och käka en smarrig biff med bea och en öl antagligen.
kanske två.
BILD:http://www.smileystar.com/emoticons/msn-smiley
MätsBobby PaljettHänsen,
piller? Det låter inte bra, fortfarande så ont i axeln eller är du bara otålig?
själv ska jag till Hjälmaren och käka en smarrig biff med bea och en öl antagligen.
kanske två.
BILD:http://www.smileystar.com/emoticons/msn-smiley
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:23Jag slet upp axeln lite lätt igen i lördags, så jag bestämde mig för att fortsätta knapra de piller jag hade kvar då... Jag borde ringa min ortoped igen också, och se om jag kan boka in en tid för en ny undersökning, men jag är sjukt osugen på att vara bo
Jag slet upp axeln lite lätt igen i lördags, så jag bestämde mig för att fortsätta knapra de piller jag hade kvar då... Jag borde ringa min ortoped igen också, och se om jag kan boka in en tid för en ny undersökning, men jag är sjukt osugen på att vara bo
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:38Fredag...tja...har inga som helst roliga planer. Kanske skulle gå och se Alice i underlandet, om man kan motivera sig själv att ta sig iväg ensam.
Fredag...tja...har inga som helst roliga planer. Kanske skulle gå och se Alice i underlandet, om man kan motivera sig själv att ta sig iväg ensam.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:41R-I-N-G D-I-N J-A-K-L-A O-R-T-O-P-E-D! N-U!
(har du tid att hanga pa fb har du tid att ringa doktorn ocksa....)
R-I-N-G D-I-N J-A-K-L-A O-R-T-O-P-E-D! N-U!
(har du tid att hanga pa fb har du tid att ringa doktorn ocksa....)
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:42Mätsbobby: Axelproblem e fan inte skoj. Du får se till att lugna dig lite till 🙂
Mätsbobby: Axelproblem e fan inte skoj. Du får se till att lugna dig lite till 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:43Anna, älskling, du verkar lite upprörd på mig nu...? 😉
Lucas, det suger att lugna sig. Jag gick heeeelt utan träning i 6 veckors tid, och jag lär ju inte bli starkare i axlarna om jag _inte_ tränar. 😀
Anna, älskling, du verkar lite upprörd på mig nu...? 😉
Lucas, det suger att lugna sig. Jag gick heeeelt utan träning i 6 veckors tid, och jag lär ju inte bli starkare i axlarna om jag _inte_ tränar. 😀
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 11:45*glad över att Anna koncentrerar sig på att skälla på Mats i stället för på mig* 😉
*glad över att Anna koncentrerar sig på att skälla på Mats i stället för på mig* 😉