Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

*funderar på om St. Bernhard har satt i sig hela sin cognacs-tunna eftersom han inte skyddar mig mot skällande damer* 😀

Jenny, jag kan skalla pa dig ocksa om du kanner dig overgiven:

Mats: jag tanker inte prata med dig forran du ringt lakaren!! :@

(H:)

Nä, jag vill och behöver inte bli skälld på... (#) 😉

Mats! Nu ringer du läkaren på en gång! :@ Eller så gör du något drastiskt och provar kinesisk medicin mot det. Akupunktur alltså. Du kan ju för tusan få frozen shoulder. Och det är inte roligt...

Så sluta flirta eller flirta med sjukvården så du får en

Anna: Så där säger du bara för att du vet att gillar stränga kvinnor... (H:)

Sessan: (t+) Övning ger färdighet. Reggar du det som träning också eller? 😉 Berätta gärna hur det gått sen då. *nyfiken i en strut*

Mätsbobby,
å tredje sidan kanske det är bra om ortopeden/läkaren kikar på det så det inte är något som kan förvärra skadan så det blir nått kroniskt av det ... ? Det hade ju varit jä**igt trist om du haft ont och träningsförbud resten av livet.

Sessan: Jag tror att det snarare är frozen shoulder jag har nu, och det botas lättast genom att man använder axeln. 🙂

Kenny: Ingen dum idé får se hur jag löser det 😉 Men vad tusan. Blir det av så kommer jag att meddela dig personligen (H:)

Edit: Mats, aj, aj, aj. Ja, då är det rehab som gäller för fullt.

Eftersom Anna hotade med att inte prata med mig innan jag ringt ortopeden så har jag gjort det nu. Den kära kliniken har telefontid till 11.45. Jag borde med andra ord ha ringt tidigare. (#)

Sessan: P-r-e-c-i-s! Rehab FTW! Rehabklättring alltså... 😉