Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:02Nu är ju inte jag någon ortoped, men EN sak känner jag mig tämligen säker på och det är att Mats axel INTE lär bli bättre av klättring, även om man skriver rehab framför... 😉
Nu är ju inte jag någon ortoped, men EN sak känner jag mig tämligen säker på och det är att Mats axel INTE lär bli bättre av klättring, även om man skriver rehab framför... 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:18Jessie: Schhhh! Inte krossa mina drömmar om rehab-klättring nu... 😉
Jessie: Schhhh! Inte krossa mina drömmar om rehab-klättring nu... 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:24*kommer släntrandes med storsläggan i riktning mot Mats drömmar*
Var det här det var något som skulle demoleras? *bränner av ett bländande mot*
*nynnar lite på Demolition Woman också, baföratt*
*kommer släntrandes med storsläggan i riktning mot Mats drömmar*
Var det här det var något som skulle demoleras? *bränner av ett bländande mot*
*nynnar lite på Demolition Woman också, baföratt*
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:25Hmm... Nu är du bara ond Jessie... 🙁
😉
Hmm... Nu är du bara ond Jessie... 🙁
😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:27Ska förbereda avfärd mot Mora imorgon.
Ska förbereda avfärd mot Mora imorgon.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:28Jessie: *skratt*
Fredrik: Vasaloppet dags då eller? *nollkoll*
Jessie: *skratt*
Fredrik: Vasaloppet dags då eller? *nollkoll*
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:28Jupp, på söndag morgon bär det av ifrån Sälen tebax till Mora igen.
Jupp, på söndag morgon bär det av ifrån Sälen tebax till Mora igen.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:29Fredrik: Då håller vi tummarna för dig! 😀
Fredrik: Då håller vi tummarna för dig! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 5 March 2010, 13:35Vad har du för startnummer, för man kan väl följa dig på nätet?
Vad har du för startnummer, för man kan väl följa dig på nätet?
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 13:45Åh, KAN MAN?! Koolt... Det vill jag göra! (H:)
Åh, KAN MAN?! Koolt... Det vill jag göra! (H:)