Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ska ge mig iväg på en spontan träff med en fd klasskompis och hennes barn och äta på lokala o´Learys.

Nu ska jag inviga mina nya whiskyglas! Lite i-landsproblem bara, vilken whisky ska jag prova?
BILD:http://www.scottish.se/scottish/images/sys/2pack%20tub%20liten.JPG

Jag kom just hem från bio jag. Och ikväll kom jag ihåg att det är en bra idé att äta något på kvällen så man slipper bli så förbenat hungrig när man ska somna. 😀

Vad gick du och kollade på, Elin?

Alice i underlandet. Jag älskar Tim Burtons filmer men här tyckte jag nog han hade fegat lite, det hade gått att flippa ur så mycket mer med en sådan grundstory. I det stora hela var filmen bra men jag hade förväntat mig mer. Danny Elfman gör en inte besv

Jasså, _ska_ de satsa på 3D trots allt? Typ fem hundra år efter alla andra biografer... *suck*

Det blir till att glutta på Luftslottet som sprängdes nu, kanske kikar in en sväng om det blir några tråkiga perioder. Annars "syns" vi en annan dag 🙂

Mmm, alla städer med SF-bio kommer få minst en salong med 3D i vår. 26 mars var det visst dags för Linköping. Funderade på att åka till Norrköping för att se den först men jag orkade inte. 😀

Anders: vi ses när vi ses helt enkelt! 😉 Hoppas du får en trevlig kväll!

Elin: Mmm. Såg Avatar i Lund. I 3D... I Linköping verkar allting komma väldigt sent. Men ok. Mars är det alltså dags. Good to know. 🙂

Luftslottet ja...den har jag ju liggandes här också, får bli ett projekt för en annan dag. 🙂