Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Krya på sig, Magnus!

Jag har också haft något på gång hela veckan men det har inte blivit något än. Jag har provat vila, massiva c-vitamindoser, te, frisk luft, sol men inget verkar hjälpa så i morgon blir det träning om det inte har blivit värre. Brukar tänka att så länge ma

Trodde jag skulle springa på löpband idag, men eftersom min kära kollega kom in precis när jag skulle sticka och frågade hur det gick, vilket resulterade att vi började bena ut ett problem tillsammans, så fick jag tålmodigt vänta. Nu har gymmet stängt och

Jenny mitt hjärta, då kan vi ju om inte annat skåla virtuellt med varandra i alla fall. (H:)

JAAAA!!! Du, Mäts-Bobby, det påminner mig om att jag måste förbi ICA och inhandla nåt att skåla med. (fast Shhhh, säg inget till Anna, hon blir så putt på mig när jag dricker alkohol på vardagarna, så om hon får reda på det här lär jag få en utskällning s

Jag ska också dricka rött KJ! 😀 (Och dessutom är väl Anna i Tüsklandt, och då har hon väl inget att säga till om... ;))

Haha! När katten är borta, dansar råttorna på bordet! 😉

Och fredag kväll räknas väl ändå inte som vardag?

Nu undrar jag också vad för något ICA som man kan handla alkohol på....

Ja, men pilsner, Elin... Det är inte samma som läsk. 😉

Jen: Ja, men det är väl som när man var liten ungefär? Om det inte är någon som är hemma och håller ordning på en så ställer man till med bus... 😉