Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:49Helena: Börja hemma (givetvis) sen paddys sist olearys 🙂
Helena: Börja hemma (givetvis) sen paddys sist olearys 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:49håller ,med lucas
håller ,med lucas
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:49Sitter och funderar på tre alternativ:
1. Skall jag lägga killarna 19:00 som vanligt.
2. Skall jag duscha killarna idag eller imorgon.
3. Skall jag lägga killarna i min säng eller deras 🙂
Sitter och funderar på tre alternativ:
1. Skall jag lägga killarna 19:00 som vanligt.
2. Skall jag duscha killarna idag eller imorgon.
3. Skall jag lägga killarna i min säng eller deras 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:50Den kan jag inte hjälpa dig med björn
Den kan jag inte hjälpa dig med björn
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:51Alla har vi olika val att fundera över...
Det är ca 100 m mellan O´Learys och Paddys, så det går att kombinera (2,5 km hemifrån).
Alla har vi olika val att fundera över...
Det är ca 100 m mellan O´Learys och Paddys, så det går att kombinera (2,5 km hemifrån).
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 17:59Björn: antar det är otroligt mysigt o ha dom brevid sig.. men fatta vad skönt o kunna breda ut sig hur som i sängen själ utan att behöva tänka på om du suttar till nån av dom el att domska sutta till dig är väl mer troligt har jag hört o märkt...
Var bar
Björn: antar det är otroligt mysigt o ha dom brevid sig.. men fatta vad skönt o kunna breda ut sig hur som i sängen själ utan att behöva tänka på om du suttar till nån av dom el att domska sutta till dig är väl mer troligt har jag hört o märkt...
Var bar
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:00mitt stora i kväll är
1 sitta själv
2 att sitta själv
eller
3 sitta själv🙁 🙁 🙁
mitt stora i kväll är
1 sitta själv
2 att sitta själv
eller
3 sitta själv
🙁 🙁 🙁
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:01Låter kul att svinga ett par bägare! Kör på det Helena! 🙂
Här hos mig blir det bara en lugn kväll, har lite ont om energi just nu så det blir att byta lite vatten till firrarna och sedan kura ner mig i soffan och glutta på TV eller någon film.
Låter kul att svinga ett par bägare! Kör på det Helena! 🙂
Här hos mig blir det bara en lugn kväll, har lite ont om energi just nu så det blir att byta lite vatten till firrarna och sedan kura ner mig i soffan och glutta på TV eller någon film.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 18:40Haha, känner igen valet om dusch eller inte Björn :-). Däremot är inte ligga i samma säng ett alternativ hemma om hon inte är rejält sjuk så man vill ha bättre koll. Men hon sover ändå i samma rum just nu, tills jag har fixat barnkammaren, så det är väl l
Haha, känner igen valet om dusch eller inte Björn :-). Däremot är inte ligga i samma säng ett alternativ hemma om hon inte är rejält sjuk så man vill ha bättre koll. Men hon sover ändå i samma rum just nu, tills jag har fixat barnkammaren, så det är väl l
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:03Min plan var att hänga här och försöka läsa ikapp lite, men jag märker att det kommer att misslyckas om ni inte slår av på takten lite....
Min plan var att hänga här och försöka läsa ikapp lite, men jag märker att det kommer att misslyckas om ni inte slår av på takten lite....