Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:16Jaha! var det _det_ bröllopet... Jag tänkte på Banverket och Vägverket....
Jaha! var det _det_ bröllopet... Jag tänkte på Banverket och Vägverket....
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:19Det är första april. Gissa skämten när vi ska försöka logga in på den nya domänen på morgonen.
Det är första april. Gissa skämten när vi ska försöka logga in på den nya domänen på morgonen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:20Ptja, jag har lagt in en tenta i informationslogistik för mina studenter den dagen... Hmm. Hoppas att de kommer dit och skriver... (#) 😉
Edit: Jag glömde ju svara det jag skulle svara.
Ok! Jag hade fått för mig att det var 1 mars som ni skulle gå ihop
Ptja, jag har lagt in en tenta i informationslogistik för mina studenter den dagen... Hmm. Hoppas att de kommer dit och skriver... (#) 😉
Edit: Jag glömde ju svara det jag skulle svara.
Ok! Jag hade fått för mig att det var 1 mars som ni skulle gå ihop
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:39Just nu sitter jag och läser slumpade artiklar på wikipedia, mycket bra för allmänbildningen. (t+)
Just nu sitter jag och läser slumpade artiklar på wikipedia, mycket bra för allmänbildningen. (t+)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:45Just nu funderar jag på om man ska ha en motionscykel
o så funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgonkväll. Borde packa så jag slipper stressa med det imorgon....
men försöker ju hålla mig uppdaterad här också...
Just nu funderar jag på om man ska ha en motionscykel
o så funderar jag på vad jag ska ha på mig imorgonkväll. Borde packa så jag slipper stressa med det imorgon....
men försöker ju hålla mig uppdaterad här också...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:56Sitter o försöker hänga med i alla trådar här men med ert tempo så är det bara att luta sej tillbaka o försöka andas lugnt!
Så fort jag klurat ut nåt vettigt att plita ner så har det rasslat in x antal kommentarer som redan avhandlat precis det jag ville
Sitter o försöker hänga med i alla trådar här men med ert tempo så är det bara att luta sej tillbaka o försöka andas lugnt!
Så fort jag klurat ut nåt vettigt att plita ner så har det rasslat in x antal kommentarer som redan avhandlat precis det jag ville
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:14Sitter här...(#)
Löningen är förverkad pga inköp av diverse träningsutrustning så jag kokar lite fisksoppa istället, ska tvätta upp cykelkläderna inför dagspass på MTB och landsväg imorgon.
Men kul just nu? Jodå skitlattjo...eller inte...
Sitter här...(#)
Löningen är förverkad pga inköp av diverse träningsutrustning så jag kokar lite fisksoppa istället, ska tvätta upp cykelkläderna inför dagspass på MTB och landsväg imorgon.
Men kul just nu? Jodå skitlattjo...eller inte...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:18fler än jag som tvättar upp träningskläder för morrondagen.. men jag tvättar på hand.. det ligger i blöt nu för att bli bra!!!
fler än jag som tvättar upp träningskläder för morrondagen.. men jag tvättar på hand.. det ligger i blöt nu för att bli bra!!!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:22Jag tvättar nästan aldrig mina träningskläder.. dom hängs på tork och luktar urk nere i källaren :I Imorgon skall jag dra på dom igen för säsongens första långvända. Far min kommer förbi och hämtar barnen och tar med dom hem, och så kommer jag några timma
Jag tvättar nästan aldrig mina träningskläder.. dom hängs på tork och luktar urk nere i källaren :I Imorgon skall jag dra på dom igen för säsongens första långvända. Far min kommer förbi och hämtar barnen och tar med dom hem, och så kommer jag några timma
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:23Frågan om det hinner bli bra innan det är dags att tvätta dem igen bara.
Någonting som ska bli RIKTIGT skönt är att man snart slipper använda underställ nåt mer.Kortbyxor(L)
Frågan om det hinner bli bra innan det är dags att tvätta dem igen bara.
Någonting som ska bli RIKTIGT skönt är att man snart slipper använda underställ nåt mer.
Kortbyxor(L)