Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:23Björn: urk.
Björn: urk.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:24Fy f-n, Björn! Tvättar du _aldrig_ dina träningskläder?!
Fy f-n, Björn! Tvättar du _aldrig_ dina träningskläder?!
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:24Manne, är det dags för kortbyxor nu? Såg idag ett cykelbud på Slussen med kortbyxor och den långärmade tröjan uppkavlad.
Manne, är det dags för kortbyxor nu? Såg idag ett cykelbud på Slussen med kortbyxor och den långärmade tröjan uppkavlad.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:26Björn, du som verkat vara en så´n praktkille. Så tvättar du inte dina träningskläder...
Björn, du som verkat vara en så´n praktkille. Så tvättar du inte dina träningskläder...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:26på tal om kortbyxor, idag såg jag först MCn jag höll på att cykla omkull....
på tal om kortbyxor, idag såg jag först MCn jag höll på att cykla omkull....
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:26Jag kan villigt erkänna att jag inte tvättar mina löpar & cykelkläder efter varenda pass. Då hade jag inte haft annat att göra än att tvätta och handla nya för att de gamla är söndertvättade.
Jag kan villigt erkänna att jag inte tvättar mina löpar & cykelkläder efter varenda pass. Då hade jag inte haft annat att göra än att tvätta och handla nya för att de gamla är söndertvättade.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:27Nästan aldrig skrev jag... tvättade dem efter vasaloppet senast.. hade jag varit och tränat bland folk.. ex gym så hade jag tvättat av respekt för andra och att jag inte vill stinka bland folk heller.. men nu är jag ju alltid ensam när jag tränar.. känns
Nästan aldrig skrev jag... tvättade dem efter vasaloppet senast.. hade jag varit och tränat bland folk.. ex gym så hade jag tvättat av respekt för andra och att jag inte vill stinka bland folk heller.. men nu är jag ju alltid ensam när jag tränar.. känns
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:27trigger happy
trigger happy
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:27Emelie, varför det?
Emelie, varför det?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:28Fast sköljer du inte ens av dem efter passen?
Fast sköljer du inte ens av dem efter passen?