Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:32Ajaja, bara öppningen på Solsidan gör ont i luftrören.
Ajaja, bara öppningen på Solsidan gör ont i luftrören.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:34Emelie:
Jag skulle hämta lite grejor av en kompis som bor på Mickedala.Men om jag är så värst snygg på hoj? Nja jag har mest en massa goretexkläder på mig, hjälm osv så man ser knappt ögonen bara.
Emelie:
Jag skulle hämta lite grejor av en kompis som bor på Mickedala.
Men om jag är så värst snygg på hoj? Nja jag har mest en massa goretexkläder på mig, hjälm osv så man ser knappt ögonen bara.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:38Emelie: jag blev omkörd inne i örebro i lördags av 2 st mc:n dom kommer ju ut så fort det finns synlig asfalt!!
Jag sköljer upp träningskläderna efter varje pass när jag duschar.... sen känner jag efter om det går att använda igen efter det torkat!!!!!
Emelie: jag blev omkörd inne i örebro i lördags av 2 st mc:n dom kommer ju ut så fort det finns synlig asfalt!!
Jag sköljer upp träningskläderna efter varje pass när jag duschar.... sen känner jag efter om det går att använda igen efter det torkat!!!!!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:39Hur gick det med kompisen som körde omkull förresten Manne?
Hur gick det med kompisen som körde omkull förresten Manne?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:46Fredrik:
Jadu, han ligger tyvärr där han ligger och lär göra så i ett tag till.
Det mest akuta är dock över och han är förflyttad från Lunds lasarett till Ängelholms sjukhus.
Vad som händer med han framöver är det ingen som vet, avseende ryggskadan då. de
Fredrik:
Jadu, han ligger tyvärr där han ligger och lär göra så i ett tag till.
Det mest akuta är dock över och han är förflyttad från Lunds lasarett till Ängelholms sjukhus.
Vad som händer med han framöver är det ingen som vet, avseende ryggskadan då. de
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:46Jag ger upp, och kastar in handduken... ni är för snabba och jag kommer aldrig hinna komma ikapp med inläggen.
Ser fram mot sammanfattningstråden i morgon 😉
Jag ger upp, och kastar in handduken... ni är för snabba och jag kommer aldrig hinna komma ikapp med inläggen.
Ser fram mot sammanfattningstråden i morgon 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:48Tråkigt Manne.
Tråkigt Manne.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:53Sånt e livet...
Sånt e livet...
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:54Ajajaj... nu skrattar jag igen åt Solsidan! Kim kan ju vara ett namn på både män och kvinnor hahaha
Ajajaj... nu skrattar jag igen åt Solsidan! Kim kan ju vara ett namn på både män och kvinnor hahaha
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:00nu stod det faktiskt på min mejl att jag hade ett privar meddelande... men ikke! och skulle haft ett nyhetsbrev oxå.. nejhe!
Hej förresten! ja är ny här! 😀
nu stod det faktiskt på min mejl att jag hade ett privar meddelande... men ikke! och skulle haft ett nyhetsbrev oxå.. nejhe!
Hej förresten! ja är ny här! 😀