Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:03Varför känns det som om du kommer att ha några PM alldeles strax...
edit: hej förresten.
Varför känns det som om du kommer att ha några PM alldeles strax...
edit: hej förresten.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:04Hej och välkommen Klöver
Hej och välkommen Klöver
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:04typ...
typ...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:04Fredrik: Skriver du nyhetsbrevet?
Fredrik: Skriver du nyhetsbrevet?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:11Fredagkväll: Rödtjut och filosoferande om vad f*n jag gör med mitt liv. Man kanske borde... I dunno... Vår-he-vete. (#)
Edit: Dum tråd att skriva i var det kanske också...?
Fredagkväll: Rödtjut och filosoferande om vad f*n jag gör med mitt liv. Man kanske borde... I dunno... Vår-he-vete. (#)
Edit: Dum tråd att skriva i var det kanske också...?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:13Ja, vad _borde_ du göra med ditt liv, Mats? Finns det egentligen något man _borde_ göra? *kram*
Ja, vad _borde_ du göra med ditt liv, Mats? Finns det egentligen något man _borde_ göra? *kram*
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:14Wattefakk?!!
Bli nu inte osocial Masse. Vi hamnar alla där en gång om året.
Det är ba po brännet och ta nya tag! (t+)
Wattefakk?!!
Bli nu inte osocial Masse. Vi hamnar alla där en gång om året.
Det är ba po brännet och ta nya tag! (t+)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:16Mats vad skriver du nu? dricker du vin och funderar över livet? då skriver du väl i fel tråd? eller?
Mats vad skriver du nu? dricker du vin och funderar över livet? då skriver du väl i fel tråd? eller?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:16Mats: Du verkar göra otroligt mycket mer med ditt liv än vad...tja...till exempel jag gör så grubbla inte ihjäl dig nu. 😉
Mats: Du verkar göra otroligt mycket mer med ditt liv än vad...tja...till exempel jag gör så grubbla inte ihjäl dig nu. 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:17Emelie, tror inte Mats hittar till nattvards-tråden... 😉
Emelie, tror inte Mats hittar till nattvards-tråden... 😉