Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:31Elin:
Eller kanske denna?http://open.spotify.com/track/7obuiT1dg55YSCEDLvZPtT
Hahaha
Elin:
Eller kanske denna?
Hahaha
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:31Ah, den sköna "vad är meningen med livet"-känslan... Det tror jag är den stora fördelen med barn. Inte att man har nått något slags svar. Bara att det inte finns någon som helst tid att hinna tänka i sådana banor.
Ah, den sköna "vad är meningen med livet"-känslan... Det tror jag är den stora fördelen med barn. Inte att man har nått något slags svar. Bara att det inte finns någon som helst tid att hinna tänka i sådana banor.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:32Mats det kommer säker ändra sig inom kort, bara våren som spelar dig ett spratt 😉
*stor kram* (L)
Mats det kommer säker ändra sig inom kort, bara våren som spelar dig ett spratt 😉
*stor kram* (L)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:34*suck igen* slänger den sista glassen, häller upp mer calvados och försöker ignorera att jag känner mig ganska förkyld.
*suck igen* slänger den sista glassen, häller upp mer calvados och försöker ignorera att jag känner mig ganska förkyld.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:36Hahaha! Tack Manne! :D(t+)
Alla: Tack! 🙂 Det är bara en sån stund just nu där jag funderar... För mycket. 😉
Massa (L) till er
Hahaha! Tack Manne! :D(t+)
Alla: Tack! 🙂 Det är bara en sån stund just nu där jag funderar... För mycket. 😉
Massa (L) till er
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:38http://open.spotify.com/track/0o7g2ndHoHmzTXaxjPM44O
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:54Magnus: Det kommer upp ett gäng Malmöiter nu i helgen (eller, de borde nog vara uppe för några timmar sen) för att tränas också. 🙂
Magnus: Det kommer upp ett gäng Malmöiter nu i helgen (eller, de borde nog vara uppe för några timmar sen) för att tränas också. 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:57Hoppas de får kul, synd att de inte kommer nästa helg. Då hade strukturen på hörnet gått hela vägen upp till takfönstren... Så skön känsla nu, på helt ny struktur... (L)
Hoppas de får kul, synd att de inte kommer nästa helg. Då hade strukturen på hörnet gått hela vägen upp till takfönstren... Så skön känsla nu, på helt ny struktur... (L)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:20Mats: Oh, vad SYND det vore om du fick för dig att Skånelandet inte var platsen på jorden för dig och du råkade hamna någon annanstans.. förslagsvis var som helst som ligger längre norrut? *visselvissel* (H)
Mats: Oh, vad SYND det vore om du fick för dig att Skånelandet inte var platsen på jorden för dig och du råkade hamna någon annanstans.. förslagsvis var som helst som ligger längre norrut? *visselvissel* (H)
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:30Hahaha! Nice try Jessie! 😀 Men norr om Hallandsåsen har väl varit en fundering... Samtidigt som jag faktiskt _trivs_ här nere, det var bara en kväll med filosofering om framtid och annat tjafs. 😉
Hahaha! Nice try Jessie! 😀 Men norr om Hallandsåsen har väl varit en fundering... Samtidigt som jag faktiskt _trivs_ här nere, det var bara en kväll med filosofering om framtid och annat tjafs. 😉