Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Elin:
Eller kanske denna?

Hahaha

Ah, den sköna "vad är meningen med livet"-känslan... Det tror jag är den stora fördelen med barn. Inte att man har nått något slags svar. Bara att det inte finns någon som helst tid att hinna tänka i sådana banor.

Mats det kommer säker ändra sig inom kort, bara våren som spelar dig ett spratt 😉
*stor kram* (L)

*suck igen* slänger den sista glassen, häller upp mer calvados och försöker ignorera att jag känner mig ganska förkyld.

Hahaha! Tack Manne! :D(t+)

Alla: Tack! 🙂 Det är bara en sån stund just nu där jag funderar... För mycket. 😉

Massa (L) till er

Magnus: Det kommer upp ett gäng Malmöiter nu i helgen (eller, de borde nog vara uppe för några timmar sen) för att tränas också. 🙂

Hoppas de får kul, synd att de inte kommer nästa helg. Då hade strukturen på hörnet gått hela vägen upp till takfönstren... Så skön känsla nu, på helt ny struktur... (L)

Mats: Oh, vad SYND det vore om du fick för dig att Skånelandet inte var platsen på jorden för dig och du råkade hamna någon annanstans.. förslagsvis var som helst som ligger längre norrut? *visselvissel* (H)

Hahaha! Nice try Jessie! 😀 Men norr om Hallandsåsen har väl varit en fundering... Samtidigt som jag faktiskt _trivs_ här nere, det var bara en kväll med filosofering om framtid och annat tjafs. 😉