Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 21:37Nope! 😀
Nope! 😀
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 22:07Tänkte väl... *ler lite förnöjt*
Tänkte väl... *ler lite förnöjt*
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 22:08You can always keep trying... 😉 En vacker dag kanske jag faktiskt lyssnar? 😀
You can always keep trying... 😉 En vacker dag kanske jag faktiskt lyssnar? 😀
Quote from Funbeat user on 21 March 2010, 22:10Deal! 😉
Deal! 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:43Har bokat mig till mitt första "Shake my world"-evenemang imorgon. AW På Clarion hotell i Skanstull. Någon mer som ska dit?
Har bokat mig till mitt första "Shake my world"-evenemang imorgon. AW På Clarion hotell i Skanstull. Någon mer som ska dit?
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:45Var det inte Hasse som pratade om något liknande? Du får rapportera om hur det var i alla fall. Inte för att jag är redo att börja dejta än men det är kul att höra om när andra gör det 🙂
Var det inte Hasse som pratade om något liknande? Du får rapportera om hur det var i alla fall. Inte för att jag är redo att börja dejta än men det är kul att höra om när andra gör det 🙂
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:47Shake my world-träffarna kan man nog på på utan att dejta. Ca 400 anmälda till detta imorgon.
Shake my world-träffarna kan man nog på på utan att dejta. Ca 400 anmälda till detta imorgon.
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:48WOW - 400 singlar.... 😉
WOW - 400 singlar.... 😉
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:48Fast det känns som falsk marknadsföring "hej jag är singel men jag vill inte träffa någon", njä. Fast å andra sidan är det roligt att träffa människor och vem vet, man kanske får hångla haha.
EDIT: "roligt ATT träffa" inte "roligt OCH träffa" rätt ska va
Fast det känns som falsk marknadsföring "hej jag är singel men jag vill inte träffa någon", njä. Fast å andra sidan är det roligt att träffa människor och vem vet, man kanske får hångla haha.
EDIT: "roligt ATT träffa" inte "roligt OCH träffa" rätt ska va
Quote from Funbeat user on 26 August 2010, 22:49*skrattar* 😉
*skrattar* 😉