Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:18Ja du Jenny, hade jag vetat det hade jag inte filosoferat på det tror jag... Jag bara känner att det kanske är dags att byta bransch helt och hållet, släppa logistiken och göra något... ...annat... 🙂 Eller samma sak i en kontext bara. I dunno... Mer röd
Ja du Jenny, hade jag vetat det hade jag inte filosoferat på det tror jag... Jag bara känner att det kanske är dags att byta bransch helt och hållet, släppa logistiken och göra något... ...annat... 🙂 Eller samma sak i en kontext bara. I dunno... Mer röd
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:19Men Mats, snälla vännen. Det här var ju ditt drömjobb i somras! Kommer du inte ihåg?... Jag tror att du yrar nu...
Men Mats, snälla vännen. Det här var ju ditt drömjobb i somras! Kommer du inte ihåg?... Jag tror att du yrar nu...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:21Idén är väl att du så småningom ska praktisera det hela någonstans, även om det är forskarstudier vi talar om. Man måste ju inte fastna i akademien för det.
Idén är väl att du så småningom ska praktisera det hela någonstans, även om det är forskarstudier vi talar om. Man måste ju inte fastna i akademien för det.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:22Jenny, hjärtat... Självklart minns jag det. 🙂 Jag har kanske en off dag bara... Never mind me. 😉
Jenny, hjärtat... Självklart minns jag det. 🙂 Jag har kanske en off dag bara... Never mind me. 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:24Fast jag vet hur du känner... För tre år sen var jag överlycklig över att ha fått mitt jobb... Nu vet jag inte riktigt längre vad som är fel. Känns inget roligt just nu i alla fall...
Fast jag vet hur du känner... För tre år sen var jag överlycklig över att ha fått mitt jobb... Nu vet jag inte riktigt längre vad som är fel. Känns inget roligt just nu i alla fall...
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:25Var det inte nån som skulle komma upp till Linköping imorgon?
eller inte?jag bara undrar, nåt jag minns fel kanske.......
Var det inte nån som skulle komma upp till Linköping imorgon?
eller inte?
jag bara undrar, nåt jag minns fel kanske.......
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:25Fredrik: Jag tror att det är ett av problemen, det är inte forskarstudier. Hade det varit det hade jag ju tjänat "mer" på det genom att nå ett högre erkännande i forskarvärlden, men jag tror inte att det är det som det handlar om heller. Jag tror snarare
Fredrik: Jag tror att det är ett av problemen, det är inte forskarstudier. Hade det varit det hade jag ju tjänat "mer" på det genom att nå ett högre erkännande i forskarvärlden, men jag tror inte att det är det som det handlar om heller. Jag tror snarare
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:27Jag ska inte ens försöka komma med några goda råd eftersom jag precis nyligen sagt upp mig från finfina jobbet i finfina storstan och flyttat ut i ett litet hus på landet.
Lite fel tråd men en passande titel: http://open.spotify.com/track/6tVOlWto3p4qGO7
Jag ska inte ens försöka komma med några goda råd eftersom jag precis nyligen sagt upp mig från finfina jobbet i finfina storstan och flyttat ut i ett litet hus på landet.
Lite fel tråd men en passande titel: http://open.spotify.com/track/6tVOlWto3p4qGO7
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:28Jag kanske skulle kommit upp, men det blir inte så. Lägger beslag på kidsen och busar med dem istället för er. 😀
Jag kanske skulle kommit upp, men det blir inte så. Lägger beslag på kidsen och busar med dem istället för er. 😀
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 22:31Okej trodde väl jag hade hört nåt.
Synd att du inte kommer
alltså för oss som inte får träffa dig
men inte för dig o barnen 🙂
Okej trodde väl jag hade hört nåt.
Synd att du inte kommer
alltså för oss som inte får träffa dig
men inte för dig o barnen 🙂