Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:28Bruse:
Ja det är i vart fall inte långt borta nu. Det har legat på 7-12 grader hela dygnet i 3 dagar nu.Emelie:
Det vart kanske mig du såg? Jag var i Halmstad idag.
Bruse:
Ja det är i vart fall inte långt borta nu. Det har legat på 7-12 grader hela dygnet i 3 dagar nu.
Emelie:
Det vart kanske mig du såg? Jag var i Halmstad idag.
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:28NOLL!!!
Det tog mig två timmar att få noll olästa inlägg!!!
NOLL!!!
Det tog mig två timmar att få noll olästa inlägg!!!
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:29Jag ser det som efter en träning så stinker ju kläderna igen ändå.. kanns meningslöst att tvätta dem i tid och otid.
Kenny: Nej jag sköljer inte av dem... äsch nästa ämne känner mig äcklig nu 🙂
Jag ser det som efter en träning så stinker ju kläderna igen ändå.. kanns meningslöst att tvätta dem i tid och otid.
Kenny: Nej jag sköljer inte av dem... äsch nästa ämne känner mig äcklig nu 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:29Bruse hallå.... (#) för att jag blev alldeles till mig....
Björn gillar din inställning o hur alla andra reagerade (H)
Bruse hallå.... (#) för att jag blev alldeles till mig....
Björn gillar din inställning o hur alla andra reagerade (H)
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:29Björn, diskar du inte heller? Det är ju ingen idé, du ska ju äta och skita ned porslinet igen.
Björn, diskar du inte heller? Det är ju ingen idé, du ska ju äta och skita ned porslinet igen.
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:30Tvättmaskinen har varit till mer än hälften fylld av träningskläder i vinter, det går ju åt så mycket kläder när det är -15 grader och jag springer 3 ggr/veckan. Tvättar mina kläder efter varje pass (förutom löparjackan som jag använder ett par ggr mellan
Tvättmaskinen har varit till mer än hälften fylld av träningskläder i vinter, det går ju åt så mycket kläder när det är -15 grader och jag springer 3 ggr/veckan. Tvättar mina kläder efter varje pass (förutom löparjackan som jag använder ett par ggr mellan
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:30körde du MC Manne, vad gjorde du i Halmstad?
körde du MC Manne, vad gjorde du i Halmstad?
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 21:30Emelie, till dig för att det var en MC, årets första MC, för att du cyklade omkull, eller för att det var en snygg mc-förare på årets första mc?
Emelie, till dig för att det var en MC, årets första MC, för att du cyklade omkull, eller för att det var en snygg mc-förare på årets första mc?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:32bruse: för att det var årets första MC (jag cyklade aldrig omkull men nära va det) och jag vill också åka MC
bruse: för att det var årets första MC (jag cyklade aldrig omkull men nära va det) och jag vill också åka MC
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 21:32men vi har en grej med disken som kan odla en bakteriekultur som man kan bli sjuk av.. hade jag blivit sjuk av min egen svett så hade jag tvättat.... men jag tvättar mina träningskläder men inte så ofta som om jag hade tränat med andra.. fotbollsträningar
men vi har en grej med disken som kan odla en bakteriekultur som man kan bli sjuk av.. hade jag blivit sjuk av min egen svett så hade jag tvättat.... men jag tvättar mina träningskläder men inte så ofta som om jag hade tränat med andra.. fotbollsträningar