Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:05Anna: Skynda, skynda!!! Stressa stressa!!! 😉
Anna: Skynda, skynda!!! Stressa stressa!!! 😉
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:05Barnen blev inte duschade.. och jag frågade dem glatt, skall ni sova i pappas säng inatt oxå varpå den äldsta svarar "-Pappa kan jag inte få sova i min egen säng en natt" Haha 🙂 Så får bre ut mig inatt i dubbelsängen verkar det som 🙂
Barnen blev inte duschade.. och jag frågade dem glatt, skall ni sova i pappas säng inatt oxå varpå den äldsta svarar "-Pappa kan jag inte få sova i min egen säng en natt" Haha 🙂 Så får bre ut mig inatt i dubbelsängen verkar det som 🙂
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:07Försöker läsa ikapp men det skrivs fortare än va man hinner läsa
Försöker läsa ikapp men det skrivs fortare än va man hinner läsa
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:07Björn: Haha! Sist jag sov i samma säng som barn (jag lade mig lite snabbt bredvid innan den ene hann vakna på riktigt) så somnade jag och började drömma att jag kickades och vaknade av att jag höll på att vifta med benet i luften...
Jag är inte ens snäl
Björn: Haha! Sist jag sov i samma säng som barn (jag lade mig lite snabbt bredvid innan den ene hann vakna på riktigt) så somnade jag och började drömma att jag kickades och vaknade av att jag höll på att vifta med benet i luften...
Jag är inte ens snäl
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:09Anna, det var länge sen! Har badsäsongen börjat än?
Anna, det var länge sen! Har badsäsongen börjat än?
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:10Jag tror jag ger upp... eller kanske om man loggar ur msn, andra fb, stänger av tvn, och sätter telefonen på ljudlöst.... *funderar*
Jag tror jag ger upp... eller kanske om man loggar ur msn, andra fb, stänger av tvn, och sätter telefonen på ljudlöst.... *funderar*
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:11Ja, vad gör jag en fredag skulle jag skriva?!
Har lyckats lösa två saker med Drupal som jag kämpat med nåra dar. Lyckas få in en Google map på sajten, men en förfulande rubrik jag måste få bort.
Sen fulhackar jag en tabell, byter färger i den.
Upphets
Ja, vad gör jag en fredag skulle jag skriva?!
Har lyckats lösa två saker med Drupal som jag kämpat med nåra dar. Lyckas få in en Google map på sajten, men en förfulande rubrik jag måste få bort.
Sen fulhackar jag en tabell, byter färger i den.
Upphets
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:12Åh, ska du gifta dig!;)
Åh, ska du gifta dig!;)
Quote from Funbeat user on 19 March 2010, 20:13Bruse: Hade ni inte bröllopet nyss? Eller ska det bli ännu ett?
Bruse: Hade ni inte bröllopet nyss? Eller ska det bli ännu ett?
Quote from Rasmus Olsson on 19 March 2010, 20:14Fröken Bernadotte ska gifta sig, och är ivägen för lanseringen.
Mats, vilka Ni?
Fröken Bernadotte ska gifta sig, och är ivägen för lanseringen.
Mats, vilka Ni?