Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 00:11Såg Luftslottet idag, den var helt ok, men lång.
Sitter just nu hos polaren och dricker lite öl, lagom smart, med tanke på att jag har kört hit, Det blir att sova soffa
Såg Luftslottet idag, den var helt ok, men lång.
Sitter just nu hos polaren och dricker lite öl, lagom smart, med tanke på att jag har kört hit, Det blir att sova soffa
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 00:18Hellre soffa, än i bästa fall snödriva. Bra val!
Hellre soffa, än i bästa fall snödriva. Bra val!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 02:04Tack Kenny! Hoppas du med fick en bra kväll. 🙂
Luftslottet var helt ok men lite segdragen kanske, hela trilogin har ju varit grym! Svensk film kan ju vara riktigt bra 🙂
Tack Kenny! Hoppas du med fick en bra kväll. 🙂
Luftslottet var helt ok men lite segdragen kanske, hela trilogin har ju varit grym! Svensk film kan ju vara riktigt bra 🙂
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 09:01Jag som brukar avsky svensk film. 😉 Har väl egentligen inte varit något stort fan av de två första i serien men eftersom jag gillade böckerna så pass mycket så ska jag väl ändå ta och se den sista också. Visst var den första filmen stark och berörde men
Jag som brukar avsky svensk film. 😉 Har väl egentligen inte varit något stort fan av de två första i serien men eftersom jag gillade böckerna så pass mycket så ska jag väl ändå ta och se den sista också. Visst var den första filmen stark och berörde men
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 09:34Najs! Det dök upp en gammal vän igår ikväll... (H:)
Najs! Det dök upp en gammal vän igår ikväll... (H:)
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 10:04Jag roade mig med att få till hallen och städa inför besöken idag. Nu är det skinande rent och jag, ja, jag känner mig rätt så nöjd med allt!
Jag roade mig med att få till hallen och städa inför besöken idag. Nu är det skinande rent och jag, ja, jag känner mig rätt så nöjd med allt!
Quote from Funbeat user on 6 March 2010, 11:41Självklart ska jag köra Vasan, det är träningsmålet för mig, och har varit så ett par år. Har hämtat nummerlapen nu, har nr 9237.
Känns bra om man vet att folk håller koll på en.Grattis oxå till Sessan, det var väl idag som du fyller år?
Självklart ska jag köra Vasan, det är träningsmålet för mig, och har varit så ett par år. Har hämtat nummerlapen nu, har nr 9237.
Känns bra om man vet att folk håller koll på en.
Grattis oxå till Sessan, det var väl idag som du fyller år?
Quote from Rasmus Olsson on 6 March 2010, 12:53Fyller Sessan år idag?! GRATTIS!!!! Puss och kram på dig! (L)
Fyller Sessan år idag?! GRATTIS!!!! Puss och kram på dig! (L)
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 17:42Ikväll är det årsmöte med kören och efterföljande fest. Ska bli sköj:-)
Ikväll är det årsmöte med kören och efterföljande fest. Ska bli sköj:-)
Quote from Funbeat user on 12 March 2010, 17:50Jag vallar skidor... Lika spännande som det låter...;)
Jag vallar skidor... Lika spännande som det låter...;)