Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 14:31Lycka till, Isbjörn.
Startnr? (Ja, vaddå, det är ännu roligare att ha nån att följa och heja på när man kollar Vasan)Edit: Copy paste Fredrik
Lycka till, Isbjörn.
Startnr? (Ja, vaddå, det är ännu roligare att ha nån att följa och heja på när man kollar Vasan)
Edit: Copy paste Fredrik
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 14:34Ja, n-at-u--r-l-i-g-t-v-i-s hejar jag och vill gärna följa Björn med. 🙂
Ja, n-at-u--r-l-i-g-t-v-i-s hejar jag och vill gärna följa Björn med. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 14:59Fredrik, jag följer dig en bit på vägen:-) ska köra vasaloppsspinning...
I kväll blir det fullt ös, först ska jag ha bodytone pass, sedan fyspass med instruktörerna, sedan middag med instruktörerna och mellanfest och riktiga utgång 😀
så i morogn tar ja
Fredrik, jag följer dig en bit på vägen:-) ska köra vasaloppsspinning...
I kväll blir det fullt ös, först ska jag ha bodytone pass, sedan fyspass med instruktörerna, sedan middag med instruktörerna och mellanfest och riktiga utgång 😀
så i morogn tar ja
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 15:04Lycka till Fredrik & (Is)Björn!
Ikväll blir det middag hos min bror. 🙂
Lycka till Fredrik & (Is)Björn!
Ikväll blir det middag hos min bror. 🙂
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 15:13Mats: Oh nej, jag är bara bestämd, sådär som du tycker om oss kvinnor (har jag läst). 😉
Mats: Oh nej, jag är bara bestämd, sådär som du tycker om oss kvinnor (har jag läst). 😉
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 15:15men ok da Mats, du ringde ju, sa jag far val prata med dig igen da. jag sa ju ite att du verkligen skulle prata med lakaren. *definera battre i fortsattningen*
eller ja, jag ar ju ratt glad att jag formulerade sluddrigt, vad trist att inte prata med dig
men ok da Mats, du ringde ju, sa jag far val prata med dig igen da. jag sa ju ite att du verkligen skulle prata med lakaren. *definera battre i fortsattningen*
eller ja, jag ar ju ratt glad att jag formulerade sluddrigt, vad trist att inte prata med dig
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 15:36Startnummer 15730.
Startnummer 15730.
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 15:48Min fredagskväll blir lugn. Ska hem till pappa för middag. Varför är det så att när min bror får för sig att komma till stan så blir det nästan ett tvång att jag ska med på middag också? Mina föräldrar är dessutom skilda så mamma har i princip tvångskomme
Min fredagskväll blir lugn. Ska hem till pappa för middag. Varför är det så att när min bror får för sig att komma till stan så blir det nästan ett tvång att jag ska med på middag också? Mina föräldrar är dessutom skilda så mamma har i princip tvångskomme
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 16:23Anna: Jag tror inte att du hade klarat dig heeeeeeeeeeeela helgen utan att prata med mig ändå... 😉 (L)
Anna: Jag tror inte att du hade klarat dig heeeeeeeeeeeela helgen utan att prata med mig ändå... 😉 (L)
Quote from Funbeat user on 5 March 2010, 17:23Lycka till Fredrik! Ska Isbjörn också åka vasan? Lycka till du också i så fall:-)
Lycka till Fredrik! Ska Isbjörn också åka vasan? Lycka till du också i så fall:-)