Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:39camilla; go girl. gillar din girl power! bra där!!!
camilla; go girl. gillar din girl power! bra där!!!
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:42Vi sitter och softar i soffan just nu, men ska ta oss samman om en stund. Men det där med att hitta på något mysigt är lite meckigt när det är sådant här väder och svårt att vara ute. Vi längtar nog lite till våren båda två här.
Vi sitter och softar i soffan just nu, men ska ta oss samman om en stund. Men det där med att hitta på något mysigt är lite meckigt när det är sådant här väder och svårt att vara ute. Vi längtar nog lite till våren båda två här.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:43Jaaa, vill ha vår NU!! Jag vill ju börja kunna cykla nu för tusan.
Jaaa, vill ha vår NU!! Jag vill ju börja kunna cykla nu för tusan.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:45Me too. Ok jag vet att man kan cykla året om, jag har gjort det förut, men det är lite väl drygt.
Me too. Ok jag vet att man kan cykla året om, jag har gjort det förut, men det är lite väl drygt.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 10:59ja en fylletråd får skapas, har prata med några vänner och alla var nog törstiga igår:D
ja en fylletråd får skapas, har prata med några vänner och alla var nog törstiga igår:D
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 11:37o hur känns det idag Lucas?
o hur känns det idag Lucas?
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 11:38jo, det känns ok än så länge, lite ont i huvudet, vet inte vad det beror på:-) Fick för mig att basta igår natt.
jo, det känns ok än så länge, lite ont i huvudet, vet inte vad det beror på:-) Fick för mig att basta igår natt.
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 11:43Jag har lite ont i pannan:-( Vet inte om det beror på vinet, drinkarna och ölen igår, eller på rengöringsmedlet jag städar med...
Jag har lite ont i pannan:-( Vet inte om det beror på vinet, drinkarna och ölen igår, eller på rengöringsmedlet jag städar med...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 11:45jag skulle tippa på rengöringsmedlet 😀
jag skulle tippa på rengöringsmedlet 😀
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 12:29Camilla: bra där, vilken jubelidiot du lyckades spåra upp! 😉
Här är det vår kan jag lova. hade jag kunnat springa hade det blivit shorts och tshirt i solen idag, men det kan jag ju inte. Det blev croissant (med mandelkrämfyllning) och varm choklad i sol
Camilla: bra där, vilken jubelidiot du lyckades spåra upp! 😉
Här är det vår kan jag lova. hade jag kunnat springa hade det blivit shorts och tshirt i solen idag, men det kan jag ju inte. Det blev croissant (med mandelkrämfyllning) och varm choklad i sol