Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 23:19Bra där, man måste säga ifrån när man blir bedragen. Jag förstår vad du menar med att det finns de som har annan syn på ärlighet och trofasthet. Och sen fan inte vågar stå för det! 🙁
Bra där, man måste säga ifrån när man blir bedragen. Jag förstår vad du menar med att det finns de som har annan syn på ärlighet och trofasthet. Och sen fan inte vågar stå för det! 🙁
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:24Camilla,
men ... det står att du bor i närheten av mig och jag i Stockholm ...?
Camilla,
men ... det står att du bor i närheten av mig och jag i Stockholm ...?
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:24Haha, men vad trodde han? Att du skulle bli jätteglad för att han ville komma hit ett halvår senare?
Haha, men vad trodde han? Att du skulle bli jätteglad för att han ville komma hit ett halvår senare?
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:29Håkan, det är HAN som inte bor i Sverige 🙂 Jag bor i söderort jag, väldigt mycket Stockholm mao.
Håkan, det är HAN som inte bor i Sverige 🙂 Jag bor i söderort jag, väldigt mycket Stockholm mao.
Quote from Funbeat user on 26 February 2010, 23:29Eh, ja Elin, jag undrar allt hur han hade kommit fram till den slutsatsen...
Eh, ja Elin, jag undrar allt hur han hade kommit fram till den slutsatsen...
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 23:30Håkan, det är bokrea nu, kanske du ska köpa en Atlas? (H:)
Håkan, det är bokrea nu, kanske du ska köpa en Atlas? (H:)
Quote from Rasmus Olsson on 26 February 2010, 23:31Du sa han inte var helt ärlig, han ahr väl nyligen blivit dumpad av nån tjej, och nu är desperat och går bakåt i tiden och letar efter ex? Jag bara gissar...
Du sa han inte var helt ärlig, han ahr väl nyligen blivit dumpad av nån tjej, och nu är desperat och går bakåt i tiden och letar efter ex? Jag bara gissar...
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 02:01Ute med gänget ikväll!
6 odödliga polare som hängt ihop sedan Hedenhös var småbarn, med en medlem som nyligen kom hem från en Asienresa som varade i 5 månader.
Fulltaliga och allt kan det bara bli sköj, vi får mer och mer att prata om över åren och ikväll
Ute med gänget ikväll!
6 odödliga polare som hängt ihop sedan Hedenhös var småbarn, med en medlem som nyligen kom hem från en Asienresa som varade i 5 månader.
Fulltaliga och allt kan det bara bli sköj, vi får mer och mer att prata om över åren och ikväll
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 02:14Har inte läst allt: men skål anna,och emelie två fina tjejer, och en asspackad lucas och emelie
Har inte läst allt: men skål anna,och emelie två fina tjejer, och en asspackad lucas och emelie
Quote from Funbeat user on 27 February 2010, 09:42hur menade du med ditt inlägg Lucas, skulle vilja ha en nykter föklaring under dagen:-) hehe
hur menade du med ditt inlägg Lucas, skulle vilja ha en nykter föklaring under dagen:-) hehe