Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 18:25Ska åka iväg på julmiddag i stallet. 🙂 Försöker att inte tänka på att det bara är en vecka kvar till julafton (#) Trevlig kväll på er alla!
Ska åka iväg på julmiddag i stallet. 🙂 Försöker att inte tänka på att det bara är en vecka kvar till julafton (#) Trevlig kväll på er alla!
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 19:27Igår skulle jag städa...det gick sådär kan man säga...
Idag tänkte jag att lite vin + städa skulle vara roligare...men det vete tusan, jag börjar känna mig sömnig...dags att gå och sova istället...*gäsp* ?
Igår skulle jag städa...det gick sådär kan man säga...
Idag tänkte jag att lite vin + städa skulle vara roligare...men det vete tusan, jag börjar känna mig sömnig...dags att gå och sova istället...*gäsp* ?
Quote from ellen olsson on 17 December 2010, 19:31Nu ska jag plugga italienska! Det är ju tenta imorgon... 🙂
Nu ska jag plugga italienska! Det är ju tenta imorgon... 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 19:48Nina, städa o vin låter gött ;)..
Får jag komma o göra dig sällskap 🙂
Nina, städa o vin låter gött ;)..
Får jag komma o göra dig sällskap 🙂
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 20:01Mats-Ola: Du är så välkommen så! 😉
Mats-Ola: Du är så välkommen så! 😉
Quote from Funbeat user on 17 December 2010, 20:27-
-
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 22:28Fredagskoma hos mig och på FB är det rätt dött. Sitter och väntar på att något ska hända. Någonting. Vad som helst. Ett SMS. Strömavbrott. Ett mikromirakel.
Fredagskoma hos mig och på FB är det rätt dött. Sitter och väntar på att något ska hända. Någonting. Vad som helst. Ett SMS. Strömavbrott. Ett mikromirakel.
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 22:31micromirakel?? är det popcorn det eller??
😀
micromirakel?? är det popcorn det eller??
😀
Quote from Rasmus Olsson on 28 January 2011, 22:36POPCORN! Vaffö saru inte det innan filmen var slut för? VA!?
POPCORN! Vaffö saru inte det innan filmen var slut för? VA!?
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 22:42Betalat räkningar. Hostat en hel del (för ovanlighetens skull förkyld - nästan ett år sen sist). Har träningsabstinens. Tittat på På spåret via SVTPlay.
En riktig helkväll med andra ord... 😉
Betalat räkningar. Hostat en hel del (för ovanlighetens skull förkyld - nästan ett år sen sist). Har träningsabstinens. Tittat på På spåret via SVTPlay.
En riktig helkväll med andra ord... 😉