Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 22:44Mattias: Varför inte åstadkomma små mirakel/händelser själv? 🙂 Låt dammråttorna och silverfiskarna ha en löptävling t.ex. 😀
Mattias: Varför inte åstadkomma små mirakel/händelser själv? 🙂 Låt dammråttorna och silverfiskarna ha en löptävling t.ex. 😀
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 23:03Pia: Bra förslag. 😀
Linda: Antyder du att jag har det ostädat hemma hos mig? Va? Va? *tar fram den inövade "hur ska du klara dig ur knipan nu, fröken?"-blicken* 😉
Pia: Bra förslag. 😀
Linda: Antyder du att jag har det ostädat hemma hos mig? Va? Va? *tar fram den inövade "hur ska du klara dig ur knipan nu, fröken?"-blicken* 😉
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 23:32Mattias: Nej det sa jag inte, men om du tog åt dig kanske du ska titta efter dammråttorna under soffan 😉 *himlar med ögonen och suckar över Mattias misslyckade försök att använda blickar han inte behärskar*
Mattias: Nej det sa jag inte, men om du tog åt dig kanske du ska titta efter dammråttorna under soffan 😉 *himlar med ögonen och suckar över Mattias misslyckade försök att använda blickar han inte behärskar*
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 23:37Nej, det sade du inte, men du ANTYDDE! 😉 *mumlar något ohörbart och bokar in en tid med Mr Dammsugare imorgon*
Nej, det sade du inte, men du ANTYDDE! 😉 *mumlar något ohörbart och bokar in en tid med Mr Dammsugare imorgon*
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 23:49Jag tror Mattias lyckades med blicken, men Linda vill bara inte erkänna det. (H)
Jag tror Mattias lyckades med blicken, men Linda vill bara inte erkänna det. (H)
Quote from Funbeat user on 28 January 2011, 23:58Johan: Det lär du nog aldrig få veta! 😉 Förresten hade Mattias, enligt egen utsago, tråkigt och tack vare mig har han en aktivitet inbokad imorgon! 😀
Johan: Det lär du nog aldrig få veta! 😉 Förresten hade Mattias, enligt egen utsago, tråkigt och tack vare mig har han en aktivitet inbokad imorgon! 😀
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 00:28Linda the magic matchmaker... 🙂 Jag har äntligen hittat tillbaka till min dammsugare.
Linda the magic matchmaker... 🙂 Jag har äntligen hittat tillbaka till min dammsugare.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 01:15Själv ska jag tvätta. Så kul ska jag ha det.
Själv ska jag tvätta. Så kul ska jag ha det.
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 01:20Är på kickoff med jobbet. Hur det kom sig att jag inte är i säng än vet jag inte? Personlig rekordslagning i minst antal sovtimmar? 😉
Är på kickoff med jobbet. Hur det kom sig att jag inte är i säng än vet jag inte? Personlig rekordslagning i minst antal sovtimmar? 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 06:27Vill bara inflika att hur lyckad Mattias blick nu än må ha varit så dödade ju Linda den effektivt med att påPIKa att om piken tog så ÄR det nog ostädat trots allt... *visselvissel*
På en fredagskväll springer för övrigt en funbeatsingel Vinterutmaningen
Vill bara inflika att hur lyckad Mattias blick nu än må ha varit så dödade ju Linda den effektivt med att påPIKa att om piken tog så ÄR det nog ostädat trots allt... *visselvissel*
På en fredagskväll springer för övrigt en funbeatsingel Vinterutmaningen