Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:29Är du i Stockholm, Fredrik?
Har inte tänkt något annat än att gå ut och ta en öl eller två direkt efter jobbet, typ vid 17-tiden.
Är du i Stockholm, Fredrik?
Har inte tänkt något annat än att gå ut och ta en öl eller två direkt efter jobbet, typ vid 17-tiden.
Quote from ellen olsson on 10 February 2011, 23:31Imorgon kväll är jag det om jag inte missar tåget och SJ sköter sig.
Imorgon kväll är jag det om jag inte missar tåget och SJ sköter sig.
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:34Då är du klart att du hänger på!:-)
Några fler?
Då är du klart att du hänger på!:-)
Några fler?
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:35Bor ni i Stockholm allihop...?
Bor ni i Stockholm allihop...?
Quote from ellen olsson on 10 February 2011, 23:36Tja, jag kanske behöver vara lite social med Johan och Anneli om jag ska våldgästa dem i några dagar så jag vågar inte lova något.
Tja, jag kanske behöver vara lite social med Johan och Anneli om jag ska våldgästa dem i några dagar så jag vågar inte lova något.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 11:53Jag blir kvar i Örebro, någon som vill hittepånåt?
Jag blir kvar i Örebro, någon som vill hittepånåt?
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 12:35Jag får väl AW:a på hemmaplan, tågen kanske inte kan tå mig till stan ändå.
Jag får väl AW:a på hemmaplan, tågen kanske inte kan tå mig till stan ändå.
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 17:21Så här i efterhand konstateras att singlar får sina visdomständer utdragna en fredagseftermiddag vilket resulterar i att fredagskvällen blir en orgie i Citodon och ett kallt konstaterande att jag inte kommer någonvart alls med det i kroppen och ett snöovä
Så här i efterhand konstateras att singlar får sina visdomständer utdragna en fredagseftermiddag vilket resulterar i att fredagskvällen blir en orgie i Citodon och ett kallt konstaterande att jag inte kommer någonvart alls med det i kroppen och ett snöovä
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 17:26Jag har sovit dåligt och druckit för lite senaste dygnen, så jag är seeeg i dag!
Därför blir det slappt, slappt, slappt resten av dagen. På spåret, lite nördiga dokumentärer på YouTube, kanske en portion glass...
Jag har sovit dåligt och druckit för lite senaste dygnen, så jag är seeeg i dag!
Därför blir det slappt, slappt, slappt resten av dagen. På spåret, lite nördiga dokumentärer på YouTube, kanske en portion glass...
Quote from Funbeat user on 11 February 2011, 19:30Jessie: Har du dragit nu?! Hur gick det? Citodon förresten, jag fick ipren och alvedon till att börja med *avis* 🙁
Jessie: Har du dragit nu?! Hur gick det? Citodon förresten, jag fick ipren och alvedon till att börja med *avis* 🙁