Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 09:53En kanonkväll Jessie!
Bra val med VU, jag väntar till måndag förmiddag 😉
En kanonkväll Jessie!
Bra val med VU, jag väntar till måndag förmiddag 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 10:01Jessie: Ja ja... keep rubbing it in, bara. 😉 För tydlighetens skull har jag lite dåligt dammsugarsamvete, men det är långt kvar tills det blir bombnedslag här. Här finns varken katt *pik L* eller hund *pik J* som hårar ner. Eller flickvän för den delen *
Jessie: Ja ja... keep rubbing it in, bara. 😉 För tydlighetens skull har jag lite dåligt dammsugarsamvete, men det är långt kvar tills det blir bombnedslag här. Här finns varken katt *pik L* eller hund *pik J* som hårar ner. Eller flickvän för den delen *
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 10:11Är det nu vi alla ska fatta dammsugarna och sjunga
http://www.youtube.com/watch?v=K6YhM5rUf_g&feature=related
Är det nu vi alla ska fatta dammsugarna och sjunga
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 10:19Duktig fb-singel Mattias! *klappar fint* 😉
Duktig Friggebo... jag menar Camilla 🙂
Duktig fb-singel Mattias! *klappar fint* 😉
Duktig Friggebo... jag menar Camilla 🙂
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:18Men Mattias då? Min hund som är så.. korthårig och.. inte hårar alls. Knappt. *hepp!*
(men jag skulle faktiskt också behöva ta en dust med snabeldraken, problemet är bara att jag tamejtusan ALDRIG är hemma på helgerna?!?)
Men Mattias då? Min hund som är så.. korthårig och.. inte hårar alls. Knappt. *hepp!*
(men jag skulle faktiskt också behöva ta en dust med snabeldraken, problemet är bara att jag tamejtusan ALDRIG är hemma på helgerna?!?)
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:24I och för sig, om någon är söt kan man förstås alltid förlåta att de hårar ner lite. Gäller både hundar och katter och flickvänner. 😉
I och för sig, om någon är söt kan man förstås alltid förlåta att de hårar ner lite. Gäller både hundar och katter och flickvänner. 😉
Quote from Funbeat user on 29 January 2011, 11:31+1 på den, Mattias!
+1 på den, Mattias!
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:25Funderar på en liten AW imorgon, någon som hakar på?
Funderar på en liten AW imorgon, någon som hakar på?
Quote from ellen olsson on 10 February 2011, 23:26Jag är eventuellt på. Vad hade du tänkt dig?
Jag är eventuellt på. Vad hade du tänkt dig?
Quote from Funbeat user on 10 February 2011, 23:27Träffar kompisar, fredagsmyser med barnen, rockar loss i Malmö... nån som hänger på?
Träffar kompisar, fredagsmyser med barnen, rockar loss i Malmö... nån som hänger på?