Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Linda: Japp, nu är tanden ute, kinden galet svullen och matkrisen ett faktum. Jag fick inte heller något annat utskrivet, men hade resurser ändå.

Känner mig lite nere, vet inte varfr...

Men det är nog bra imorgon:-)

Ojoj, Jessie. Mina fulla sympatier har du. Det tycks nästan vara lite smittsamt det här med tandproblem här på sidan. (t-) Jag rekomenderar glass och TREO COMP som sällskap en fredagkväll i ditt läge.

Helena, såg det här försent för en AW ikväll. Tyvä

Helena, hade gärna hängt med på AW ( hade behövt det idag :@ ). Tyvärr är jag inte i Stockholm och har dessutom grabben denna veckan. Det får bli någon annan gång ... Hoppas ni får roligt.

Håller på att tina upp efter hemfärden från jobbet. DET TOG TID IDAG!

Jag hade AW på centralen en dryg timme med en gammal bekant, fast vi hade inget att dricka och smågodiset efter torsdagens filmkväll åt jag upp redan på Södra station 🙁

Haft världens jobbigaste dag. Var på begravning av en ung kille, min vän Felix 22 år... Ingen kul fredag alls

Jag beklagar sorgen. Förstår att dagen har varit jobbig. 🙁

Tåkigt Cecilia.

Jag somnade på soffan och vaknade just. Det var den fredagskvällen...

Är precis hemkommen efter en trevlig after work 🙂

Enheten jag jobbar på firade 5 år idag, så var en eftermiddag med tårta, pingis, frågesport och coronne! Efter det följde after work (H)

Coronne..... oooohhh, jösses nu for jag hastigt bakåt 30 år i tiden. Minns bara pinnarna och de röda och svarta ringarna, men tror egentligen ingen fattade regler eller hur man skulle göra.