Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:19Ska du dit med vänner, eller vill du ha sällskap av funbeatare (tycker inte att det klart framgår).
Ska du dit med vänner, eller vill du ha sällskap av funbeatare (tycker inte att det klart framgår).
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:48@Helena: Framgår inte klart vilket inlägg du menar men antar själviskt att det var mitt 😉
Kommer ändå vara i sthlm på kvällen så varför inte ta en öl. Sen om någon har lust att göra sällskap så är de välkomna.Edit: Var tvungen att adressera för att in
@Helena: Framgår inte klart vilket inlägg du menar men antar själviskt att det var mitt 😉
Kommer ändå vara i sthlm på kvällen så varför inte ta en öl. Sen om någon har lust att göra sällskap så är de välkomna.
Edit: Var tvungen att adressera för att in
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 19:49Håsen, jag menade ditt inlägg.
Håsen, jag menade ditt inlägg.
Quote from Funbeat user on 16 February 2011, 22:35Vi ska ut och fira av några kollegor som slutar.
Vi ska ut och fira av några kollegor som slutar.
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 19:47Om man skulle ta en öl imorgon istället för den bokade spinningen...Svåra val.
Om man skulle ta en öl imorgon istället för den bokade spinningen...Svåra val.
Quote from Rasmus Olsson on 17 February 2011, 19:56Varför antingen eller? Den där ölen smakar så mycket bättre efter spinningen.
Varför antingen eller? Den där ölen smakar så mycket bättre efter spinningen.
Quote from ellen olsson on 17 February 2011, 19:56När och var?
När och var?
Quote from Funbeat user on 17 February 2011, 20:01Håsen skrev ju att han ev. skulle till Akkurat mellan 18 och 20 (och ska jag spinna hinner jag inte).
Håsen skrev ju att han ev. skulle till Akkurat mellan 18 och 20 (och ska jag spinna hinner jag inte).
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 09:32Är det någon som ska till Akkurat ikväll?
Är det någon som ska till Akkurat ikväll?
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 10:08Nix, jag ska Zumba - i Örebro
Nix, jag ska Zumba - i Örebro