Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 16:02Ikväll är det 25-års fest! 😀 Hej förresten!
Ikväll är det 25-års fest! 😀 Hej förresten!
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 16:07Hej Magnus! Hoppas att du får trevligt på festen. 🙂 Får jag föreslå ett besök i vår presentationstråd så blir det virtuellt bubbel som förfest! 😉
Hej Magnus! Hoppas att du får trevligt på festen. 🙂 Får jag föreslå ett besök i vår presentationstråd så blir det virtuellt bubbel som förfest! 😉
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 18:45Dricker någon belgisk öl och har trevligt med andra funbeatare
Dricker någon belgisk öl och har trevligt med andra funbeatare
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 19:50Jag är kvar på jobbet, har varit på ett jätteroligt Zumbapass och ska strax packa ihop och gå hemåt.
Håsen och de andra funbeatarna: Hoppas att ni har trevligt!! 🙂
Jag är kvar på jobbet, har varit på ett jätteroligt Zumbapass och ska strax packa ihop och gå hemåt.
Håsen och de andra funbeatarna: Hoppas att ni har trevligt!! 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 21:08Sitter i soffan ensam. Ätit en god hamburgare efter kvällens klätterpass.
Är lite öm i fingrarna efter klättringen, o ytte pytte lite öm i baken efter gårdagens spinningpass. Första på säkert minst ett år. Men det var helt ok, nästan lite för lätt. Så det
Sitter i soffan ensam. Ätit en god hamburgare efter kvällens klätterpass.
Är lite öm i fingrarna efter klättringen, o ytte pytte lite öm i baken efter gårdagens spinningpass. Första på säkert minst ett år. Men det var helt ok, nästan lite för lätt. Så det
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 21:08Vi hade trevligt (såklart!). Håsen, Fredrik och jag.
Vi hade trevligt (såklart!). Håsen, Fredrik och jag.
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:07Huvudvärk. 🙁 Ett stort glas whisky. 🙂 Grannen har fest. 🙁
Huvudvärk. 🙁 Ett stort glas whisky. 🙂 Grannen har fest. 🙁
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:15Äntligen alla måsten avklarade ... nu kan även jag ta det lite lugnt ikväll ...
Äntligen alla måsten avklarade ... nu kan även jag ta det lite lugnt ikväll ...
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:17Mattias, gå in till grannen och festa bort huvudvärken!
Mattias, gå in till grannen och festa bort huvudvärken!
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:19Så dax nu Thomas, när det snart är läggdax (eller det kanske bara är jag på fb som måste lägga mig innan kl 23?)
Så dax nu Thomas, när det snart är läggdax (eller det kanske bara är jag på fb som måste lägga mig innan kl 23?)