Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:26Just nu orkar jag knappt sträcka ut mig i soffan 🙂 ... nu blir det lite TV och funbeatande i lugn och ro. Ska inte lägga mig än på ett tag och boken på nattduksbordet kan vänta till imorgon.
Just nu orkar jag knappt sträcka ut mig i soffan 🙂 ... nu blir det lite TV och funbeatande i lugn och ro. Ska inte lägga mig än på ett tag och boken på nattduksbordet kan vänta till imorgon.
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 22:28Helena, grannen spelar blues på stereon. Han är 50-. Det känns inte riktigt som min stil, men det var en bra idé annars. 🙂
Helena, grannen spelar blues på stereon. Han är 50-. Det känns inte riktigt som min stil, men det var en bra idé annars. 🙂
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 23:04Jag tittar på "Pressidenten och Miss Wade", tycker den är lite gulligt romantisk;)
Jag tittar på "Pressidenten och Miss Wade", tycker den är lite gulligt romantisk;)
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 23:16Ja den filmen är lite söt 🙂 Själv tittar jag på en fransk filmatisering av Lady Chatterleys älskare, den är lite seg stundtals.
Ja den filmen är lite söt 🙂 Själv tittar jag på en fransk filmatisering av Lady Chatterleys älskare, den är lite seg stundtals.
Quote from Funbeat user on 18 February 2011, 23:27Nyss hemkommen från jobbet. Varvar ner med en stor mugg varm oboy, två knäckebröd och strax senaste avsnittet av På spåret.
Nyss hemkommen från jobbet. Varvar ner med en stor mugg varm oboy, två knäckebröd och strax senaste avsnittet av På spåret.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 16:33Nu ska jag ge mig ut på en löptur, sen ska jag gå till Bistron och ta ett glas vin (eller fler) med en kompis.
Ha en underbart fantastisk kväll alla!
Nu ska jag ge mig ut på en löptur, sen ska jag gå till Bistron och ta ett glas vin (eller fler) med en kompis.
Ha en underbart fantastisk kväll alla!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 16:50Ska köra en omgång Arkham Horror med en kompis och efter det, hur dags det nu är klart, ska jag kolla på senaste avsnittet av På spåret.
Ska köra en omgång Arkham Horror med en kompis och efter det, hur dags det nu är klart, ska jag kolla på senaste avsnittet av På spåret.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 16:52Den här singeln ska städa lite och sen tillsammans med barnen trycka i mig en påse chips, en påse ostbågar, en påse godis och kanske en film på det.
Måste ju fira att Subban gick igenom besiktningen utan värre anmärkningar än några kassa lampor. 😉
Den här singeln ska städa lite och sen tillsammans med barnen trycka i mig en påse chips, en påse ostbågar, en påse godis och kanske en film på det.
Måste ju fira att Subban gick igenom besiktningen utan värre anmärkningar än några kassa lampor. 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 17:30Mmm, godsaker...
Vill också ha chips.
Mmm, godsaker...
Vill också ha chips.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 17:32Vänta nu, Nina lockar med godsaker. Känns inte det här bekant från för några månader sedan? 😉
EDIT: Plus att hon i annan tråd är glad för att ha fått tillbaka sina kläder, vilket direkt får alla killar att undermedvetet tänka på nakenhet. 😉
Vänta nu, Nina lockar med godsaker. Känns inte det här bekant från för några månader sedan? 😉
EDIT: Plus att hon i annan tråd är glad för att ha fått tillbaka sina kläder, vilket direkt får alla killar att undermedvetet tänka på nakenhet. 😉