Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:01Det har gått tre minuter nu... 😉
Det har gått tre minuter nu... 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:02Johan, 3 minuter sedan vaddå? (H)
Johan, 3 minuter sedan vaddå? (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:04Blääää!! Jag mår illa! (#) Vem av er tvingade mig att äta godis?
Blääää!! Jag mår illa! (#) Vem av er tvingade mig att äta godis?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:05Men Nina, du kan ju inte bara undvika mina antydningar sådär... Inte schysst!
Dessutom äter du upp allt godis. Lycka till med att försöka locka med godis då... 😛
Men Nina, du kan ju inte bara undvika mina antydningar sådär... Inte schysst!
Dessutom äter du upp allt godis. Lycka till med att försöka locka med godis då... 😛
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:08Kläder som är på har ju fördelen att de kan tas av. 🙂 Godis som är uppätet har inte någon direkt påtaglig fördel.
Kläder som är på har ju fördelen att de kan tas av. 🙂 Godis som är uppätet har inte någon direkt påtaglig fördel.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:10Locka med uppätet godis... kanske funkar... (#)
Locka med uppätet godis... kanske funkar... (#)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:15Ok Johan, jag drabbades bara av tillfällig glömska när jag skulle skriva mitt svar. Jag skulle ju kommentera din antydning med nåt riktigt fyndigt! Men nu har jag glömt vad det var. Men jag har fortfarande kläder på mig och avser att ha det åtminstone en
Ok Johan, jag drabbades bara av tillfällig glömska när jag skulle skriva mitt svar. Jag skulle ju kommentera din antydning med nåt riktigt fyndigt! Men nu har jag glömt vad det var. Men jag har fortfarande kläder på mig och avser att ha det åtminstone en
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:16Finnes: Begagnat godis. Någon som nappar? 😉 Haha!
Finnes: Begagnat godis. Någon som nappar? 😉 Haha!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:20Nina - "Förädlat godis" 😉
Nina - "Förädlat godis" 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:22Henrik: (t+) Bingo!
Henrik: (t+) Bingo!