Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:43Nina - du verkar ha koll (H)
Nina - du verkar ha koll (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:43Ska man ha dem på sig? Godishalsband är ju annars jättegott! 😀
Ska man ha dem på sig? Godishalsband är ju annars jättegott! 😀
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:44Man ska väl helst äta dom av nån annan. (H)
Man ska väl helst äta dom av nån annan. (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:53Godishalsband är goda och då förenar man ju liksom nytta med nöje när man äter dem... undrar hur jag tänkte nu...
Godishalsband är goda och då förenar man ju liksom nytta med nöje när man äter dem... undrar hur jag tänkte nu...
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:58Äh, dom där vanliga halsbanden kan man ju äta av sig själv... men de andra lite vuxnare grejerna är ju trevliga att äta av nån annan. 😉
...har jag hört.... (H)
Äh, dom där vanliga halsbanden kan man ju äta av sig själv... men de andra lite vuxnare grejerna är ju trevliga att äta av nån annan. 😉
...har jag hört.... (H)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 23:04Det var snarare vuxna artiklar gjorda av godishalsband jag syftade på när jag pratade om att förena nytta med nöje, men undrar egentligen hur jag menade...
Jag har en kompis som sa att det var trevligt att äta dem av någon annan och det är inte jag som ä
Det var snarare vuxna artiklar gjorda av godishalsband jag syftade på när jag pratade om att förena nytta med nöje, men undrar egentligen hur jag menade...
Jag har en kompis som sa att det var trevligt att äta dem av någon annan och det är inte jag som ä
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 23:04Hur blir det för dom som är med i sluta äta godis o kakor (#)?
Hur blir det för dom som är med i sluta äta godis o kakor (#)?
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 23:13skyll på Force Majore (eller hur det nu stavas) och ät... så mycket du orkar!
skyll på Force Majore (eller hur det nu stavas) och ät... så mycket du orkar!
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 23:32Hhmmm Då behöver man hitta nån som går klädd på detta vis först.
Hhmmm Då behöver man hitta nån som går klädd på detta vis först.
Quote from Funbeat user on 3 March 2011, 23:29After work på jobbet imorgon - härliga fredagskväll!! Finns många söta killar att spana på... 😉
After work på jobbet imorgon - härliga fredagskväll!! Finns många söta killar att spana på... 😉