Quote from Fredric Lagerström on 25 February 2011, 18:27Guu va ni e äckliga! 😉
Jag ska iväg på zumban om en stund. Lite konstig tid på fredagen ju, missar "Så spåret" tex men ja ja.
Guu va ni e äckliga! 😉
Jag ska iväg på zumban om en stund. Lite konstig tid på fredagen ju, missar "Så spåret" tex men ja ja.
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 18:30Vi är inte alls äckliga! 😉 Det är bara du som är känslig. 😉
Zumba på fredag kväll är väl trevligt. Mycket bättre än att svänga de lurviga på krogen. 😀
Vi är inte alls äckliga! 😉 Det är bara du som är känslig. 😉
Zumba på fredag kväll är väl trevligt. Mycket bättre än att svänga de lurviga på krogen. 😀
Quote from Fredric Lagerström on 25 February 2011, 18:36Jo, jag får jobba mej varm. Amba lamba eeeoo... this time for affricka! 😉
Jo, jag får jobba mej varm. Amba lamba eeeoo... this time for affricka! 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 19:49Planen var att bara vara. Ta det lugnt och ladda för kommande hektiska dagar, men efter en gigantiskt fredagsfika så kom infallet att röra på dököttet.
På med sköna kläder och en sväng ut och nu känns det genast bättre. Nu kan jag lägga mig på soffan och
Planen var att bara vara. Ta det lugnt och ladda för kommande hektiska dagar, men efter en gigantiskt fredagsfika så kom infallet att röra på dököttet.
På med sköna kläder och en sväng ut och nu känns det genast bättre. Nu kan jag lägga mig på soffan och
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 20:38Den här fredagen låter jag kroppen bestämma och softar hemma med min son (L)
Den här fredagen låter jag kroppen bestämma och softar hemma med min son (L)
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:03Hemma igen! Tar igen lite tv-tittande (har ju ingen tv i Örebro) med "Ett fall för Frost", hur många tant-poäng blir det på det? 😉 Inget godis tyvärr 🙁
Hemma igen! Tar igen lite tv-tittande (har ju ingen tv i Örebro) med "Ett fall för Frost", hur många tant-poäng blir det på det? 😉 Inget godis tyvärr 🙁
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 21:29Har varit o simmat ett pass, märks att det e sportloiv även en fredag kväll. Simningen gick dock helt OK. finns lite krafter i de här armarna o axlarna trots att det inte riktigt ser ut så. Handlade efter det och har sen gonat i soffan med kycklin, avokad
Har varit o simmat ett pass, märks att det e sportloiv även en fredag kväll. Simningen gick dock helt OK. finns lite krafter i de här armarna o axlarna trots att det inte riktigt ser ut så. Handlade efter det och har sen gonat i soffan med kycklin, avokad
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:19Förra fredagen lärde jag mig att man kunde köpa underkläder som var gjorde av godishalsband...
Förra fredagen lärde jag mig att man kunde köpa underkläder som var gjorde av godishalsband...
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:37Trevligt! De underkläderna är ganska snygga... har jag hört 😉
Trevligt! De underkläderna är ganska snygga... har jag hört 😉
Quote from Funbeat user on 25 February 2011, 22:38De finns även som handbojor och piskor. haha!! 😉
De finns även som handbojor och piskor. haha!! 😉