Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 14:54Tror Camilla menar "Downtown Abbey" som Johan nämner lite högre upp. Men vad det är vet jag inte.
Tror Camilla menar "Downtown Abbey" som Johan nämner lite högre upp. Men vad det är vet jag inte.
Quote from Funbeat user on 17 May 2011, 15:34Kat har rätt, som oftast!
Kat har rätt, som oftast!
Quote from ellen olsson on 17 May 2011, 16:33Jag trodde att det var Dura-Ace.
Jag trodde att det var Dura-Ace.
Quote from Fredric Lagerström on 17 May 2011, 21:43Det känns tryggt att du har hand om flasköppningen för nyanlända Fredde Grädde!
Det känns tryggt att du har hand om flasköppningen för nyanlända Fredde Grädde!
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 17:52Startade fredagkvällen (eftermiddagen) med att springa hem från jobbet (årets längsta pass). Så nu är jag mör och tar mig nog ingen annanstans än till soffan ikväll. Att jag ska bli så stel när jag springer lite längre pass, det kan väl inte vara åldern??
Startade fredagkvällen (eftermiddagen) med att springa hem från jobbet (årets längsta pass). Så nu är jag mör och tar mig nog ingen annanstans än till soffan ikväll. Att jag ska bli så stel när jag springer lite längre pass, det kan väl inte vara åldern??
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:06Hänger i stallet med Världens Bäste Röde Prins!
(och vilar ut välförtjänt efter en rätt så jobbig vecka, framförallt mentalt)
Hänger i stallet med Världens Bäste Röde Prins!
(och vilar ut välförtjänt efter en rätt så jobbig vecka, framförallt mentalt)
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:23Tar det lugnt ikväll.
Hade laddat upp för klättring i em, men den blev inställd pga besvärlig astma hos klätterkompisen. (#)
Så jag gjorde en 2,5h promenad till biblioteket o runt på stan för att bli av med lite frustration o besvikelse. Var ju längesen j
Tar det lugnt ikväll.
Hade laddat upp för klättring i em, men den blev inställd pga besvärlig astma hos klätterkompisen. (#)
Så jag gjorde en 2,5h promenad till biblioteket o runt på stan för att bli av med lite frustration o besvikelse. Var ju längesen j
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:40Njuter av fin utsikt över Stockholm, önskar dock att jag satt i en båt i trevligt sällskap och kanske ett glas gott;)
Njuter av fin utsikt över Stockholm, önskar dock att jag satt i en båt i trevligt sällskap och kanske ett glas gott;)
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:55Tar det lugnt i soffan. Ska försöka få i mig lite mat snart och sen krypa ner under täcket. Imorgon blir det upp i ottan innan ens tuppen fått för sig att vakna för att ta tåget mot Göteborg och Varvet. Ska bli kul med en liten tripp till Götet 🙂
Tar det lugnt i soffan. Ska försöka få i mig lite mat snart och sen krypa ner under täcket. Imorgon blir det upp i ottan innan ens tuppen fått för sig att vakna för att ta tåget mot Göteborg och Varvet. Ska bli kul med en liten tripp till Götet 🙂
Quote from Funbeat user on 20 May 2011, 18:56ska städa..
ska städa..